معرفی جدیدترین نسخه HUAWEI Y7 Prime مدل ۲۰۱۹

گوشی های سری Y جدید هوآوی با پوست اندازی جدید خود هیچ شباهتی با گوشی های Y سال قبل ندارند و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ مشخصات فنی ارتقای قابل توجهی یافته‌اند.

مجله آنلاین موبنا –  جدیدترین نسخه HUAWEI Y7 Prime مدل ۲۰۱۹ یکی از گوشی‌های هوشمند این سری است که بسیاری از ویژگی‌های فنی خوب را در خود جمع کرده، ویژگی‌هایی که به طور معمول در گوشی‌های پرچم‌دار یافت می‌شوند تا همراه با ظاهری مدرن، افراد جوان یا خوره تکنولوژی را به خود جذب کند.

این گوشی دارای صفحه ‌نمایش ۶.۲۶ اینچی Dewdrop، دوربین ۱۶مگاپیکسلی سلفی، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی فوق العاده است. از لحاظ تاریخی، دستگاه‌های سری Y با علمکرد قوی، طراحی جذاب و پولی که بابت آن پرداخت می‌کنید، با ارزش به‌نظر می‌رسند. در ادامه با بررسی HUAWEI Y7 Prime 2019 ببینیم این گوشی چقدر از پیشینیان خود موفق تر بوده و معرف جلوه جدیدی از خانواده Y به همراهی ویژگی هایی از پرچمداران است.

 

سبک، زیبا، مدرن

وقتی HUAWEI Y7 Prime 2019 را در دست می‌گیرید، اولین چیزی که حس می‌کنید وزن سبک آن است؛ این گوشی تنها ۱۶۸ گرم وزن دارد. نکته بعدی، صفحه نمایش بزرگ‌ آن نسبت به بقیه گوشی‌های هم رده است.

این گوشی جدید هوآوی از یک صفحه نمایش جدید تمام صفحه یا FullView با اندازه ۶.۲۶ اینچ بهره می برد که به جای ناچ های بزرگ قدیمی، از یک ناچ قطره مانند در بالای مانیتور برای دوربین سلفی با طراحی مینیمال برخوردار است که هوآوی به آن Dewdrop می گوید. این صفحه بیشترین فضای صفحه را به شما پیشکش می‌کند تا بتوانید با خیال راحت و در کامل‌ترین حالت، بازی کنید یا فیلم ببینید. این دستگاه در سه رنگ زنده و پرانرژی عرضه می‌شود: آبی شفقی، مشکی و قرمز ارغوانی. پشت گوشی از جنس سرامیک است و به گفته هوآوی، مقاومت آن در برابر خط ‌وخش‌های روزانه بهبود پیدا کرده است.

 

اتحاد ۲ به‌علاوه ۱ دوربین‌ها

این گوشی هوشمند یک ناچ قطره ای کوچک روی صفحه نمایش خود دارد که به صورت عمودی روی آن قرار گرفته که دوربین جلویی به قدرت ۱۶مگاپیکسل در خود دارد. با کمک این طراحی، کاربران با صفحه نمایشی روبه‌رو می‌شوند که، تقریبا معادل تمام صفحه بوده و استفاده کاملاً بهینه ای از صفحه کرده است.

عاشقان سلفی هم می‌توانند دوربین جلو را سمت خود بگیرند و بدون استفاده از دستانشان برای زدن دکمه‌ای، از این دو طریق سلفی بگیرند: حرکات از پیش تعریف شده و لبخند زدن.

کنترل حرکتی (Gesture Control): وقتی این ویژگی فعال شد، کافی است جلوی دوربین یک‌بار کف دستتان را باز و سپس مشت کنید تا یک سلفی سریع از شما گرفته شود.

تشخیص لبخند (Smile Detection): گوشی، لبخند روی صورت شما یا گروهی که جلوی دوربین قرار دارد را تشخیص می‌دهد. در این حالت کافی است بگویید «چیز» تا گوشی از شما سلفی یا گروپفی (سلفی گروهی) بگیرد.

دوربین پشتی HUAWEI Y7 Prime 2019 شامل دوربین دوگانه ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 با ضریب اف ۱۶ مجازی (از f/1.8-6 پشتیبانی می‌کند) است. این شرایط فنی باعث می‌شود این لنز بتواند افکت‌های عمق میدان را تامین کند.

 

باتری‌ای که شما را ناامید نمی‌کند

HUAWEI Y7 Prime 2019 دارای یک باتری بزرگ ۴۰۰۰میلی‌آمپرساعتی است. این باتری بیش از یک روز، برای استفاده فشرده بدون حتی یک بار شارژ، دوام می‌آورد. این بدان معناست که حتی اگر شارژ دستگاه را فراموش کنیم، هنوز هم با استفاده از شارژ روز قبل می‌توانیم از گوشی با حداقل امکانات استفاده کنیم. حافظه داخلی HUAWEI Y7 Prime 2019 32 گیگابایت است که از طریق درگاه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقا است. رم در نظر گرفته شده برای این مدل هم ۳ گیگابایت است که برای استفاده های روزمره کاملاً کافی به نظر می رسد.

 

به نظر می رسد جهت گیری هوآوی برای قرار دادن ویژگی های گوشی های پیشرفته بازار در گوشی های سری Y با قیمت مناسب بتواند توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا