۵ کتابی که در عید می‌توانید بخوانید

عید نوروز، تعطیلاتی بسیار مناسب و مغتنم برای کتابخوانی است و می‌توان در این ایام با خیال راحت کتاب خواند. افرادی که قصد خرید کتاب را دارند دست نگه دارند و در ابتدا این مقاله را مطالعه کنند. در ادامه چند کتاب مناسب برای تعطیلات عید معرفی خواهد شد که می‌توانند تعطیلات را شیرین‌تر کنند.

انواع کتاب برای تمامی سنین می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای استفاده از این تعطیلات باشد. در ادامه چند نمونه کتاب که حجم و موضوع مناسبی دارند معرفی خواهد شد.

هنر شفاف اندیشیدن

۵ کتابی که در عید می‌توانید بخوانید

رولف دوبلی در سال ۲۰۱۳ این کتاب روانشناسی را به رشته تحریر درآورد و عادل فردوسی پور به همراه بهزاد توکلی آن را ترجمه کردند. دیباچه و متن این کتاب کمک می‌کند تا دست از اشتباه فکر کردن برداشته و بتوان زندگی خوبی را برای خود رقم زد. برای کسانی که می‌خواهند از عید نوروز امسال خطاهای گذشته را تکرار نکنند می‌توان این کتاب را معرفی کرد چرا که اثر معجزه‌آسایی بر روی ذهن خواهد گذاشت. کتاب هنر شفاف اندیشیدن یکی از بهترین کتاب‌های است که در زمینه روانشناسی به رشته تحریر در آمده است و می‌تواند شخص را به سمت زندگی شاد سوق دهد. این کتاب توسط نشر چشمه به بازار عرضه شده است و یکی از بهترین انتخاب‌های خرید کتاب برای مطالعه در عید نوروز است.

کتاب ۱۹۸۴

اریک آرتور بلر که با نام مستعار جورج اورول فعالیت می‌کرد این رمان بسیار زیبا را با ایده رد حکومت‌های تمامیت خواه نوشت. این کتاب در سال ۱۹۴۹ پس از جنگ جهانی دوم و پیش از آنکه جنگ سرد رخ دهد نوشته شد و در واقع هشداری به دگراندیشان غربی بود که به دفاع از حکومت‌های کمونیستی برخاسته بودند. خرید کتاب ۱۹۸۴ برای عید می‌تواند گزینه‌ای مناسب به خصوص برای جوانان باشد. جورج اورول شخصیتی شناخته شده در زمینه نگارش کتاب‌های رمان است و هنوز هم نوشته‌های این نویسنده با فروش بسیار خوبی روبرو است.

مردی به نام اوه

۵ کتابی که در عید می‌توانید بخوانید

کتاب مردی به نام اوه یکی از کتاب‌های بسیار پرفروش سوئد و نیویورک تایمز است که توسط فردریک بکمن نوشته شده و ترجمه آن به فارسی از فرناز تیمورازف است. بسیاری از منتقدین گفته‌اند کسی که این نقد طنز گونه از انسان مدرن و جامعه را نخواند بهتر است اصلاً هیچ کتابی را نخواند! قطعاً یکی از بهترین کتاب‌هایی که می‌توان پیشنهاد داد تا در زمان تعطیلات عید آن را مطالعه کرد، کتاب مردی به نام اوه است.

کتاب رهش

۵ کتابی که در عید می‌توانید بخوانید

یکی از فاخر‌ترین آثار هنری ایرانی معاصر است که در سال ۱۳۹۷ چاپ شد و صف‌های تشکیل شده برای خرید آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. رضا امیرخانی نویسنده این کتاب سعی کرده است تا آثار مفید و مخرب توسعه شهری را مورد نقد قرار دهد. این رمان را می‌توان در زمان عید نوروز خواند و از نظرات نویسنده کتاب بیشتر اطلاع کسب کرد. خرید کتاب رهش می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسانی باشد که نه به دنبال کتاب‌های روانشناسی هستند و نه رمان‌های جنایی و هیجانی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این کتاب بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند نظرات و نگاه امیرخانی را به جامعه مدرن و امروزی بدانند.

خودت باش دختر

۵ کتابی که در عید می‌توانید بخوانید

این کتاب که بیشتر به بانوان به خصوص دختران نوجوان توصیه می‌شود تنها و تنها یک حرف دارد: خودت باش دختر! این تو هستی که نویسنده زندگی، آینده و سرنوشت خودت هستی و خودت هستی که می‌توانی شادی و غم زندگی خود را تأمین کنی. کتاب خودت باش دختر توسط ریچل هالیس نوشته شده است و یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای دختران نوجوان است. مطالعه این کتاب در عید نوروز می‌تواند بسیار مناسب باشد تا در سال جدید اشتباهات سال گذشته را تکرار نکنند. کتاب خودت باش دختر می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای عیدی دادن است. این کتاب در سال ۲۰۱۸ پرفروش‌ترین کتاب آمازون و نیویورک تایمز شد.

۵ کتاب معرفی شده بالا می‌توانند عنوان بسیار مناسبی باشند تا در عید نوروز امسال بتوانید تعطیلاتی خوش‌تری داشته باشید. کتاب عید امسال را خودتان انتخاب کنید و خریداری کنید تا بتوان در زمان تعطیلات عید بیشتر با دنیا آشنا شد. کتاب بهترین دوست همه است و می‌توان با هر سطح از دانشی یک دوست خوب داشت که علایق و سلایق در آن گنجانده شده باشد. سفارش کتاب از طریق وبسایت کتابچی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های خرید کتاب باشد تا بدون هدر دادن وقت و با هزینه‌ای مناسب تمامی کتاب‌های مورد نیاز خود را از این سایت خریداری کرد. کتاب تا ۴ روز بعد کتاب به دست خریدار خواهد رسید.

کتاب‌هایی که در بالا معرفی شدند عمدتاً کتاب‌های روان و شادی هستند که می‌توانند با راهکارهایی که به شما می‌دهند زندگی را بهتر کنند. رمان‌ها و کتاب‌های روانشناسی امروزه توانسته‌اند بیشترین میزان خرید کتاب را در میان تمامی اقشار جامعه داشته باشند که این امر نشان دهنده رشد و تکاپوی ایرانیان برای آشنایی با فرهنگ‌ها و خودشان را دارند. همچنین این کتاب‌ها می‌توانند عیدی مناسبی به دیگران باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا