هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است.

مجله آنلاین موبنا – رضا صدیق در مراسم معارفه مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان‌جنوبی به روند رو به رشد بانکداری الکترونیک در کشور اشاره کرد و افزود: این بانک برای رفع نیازهای مشتریان در بخش بانکداری الکترونیکی و تسهیل در ارائه خدمات به آن‌ها، اقدام به طراحی محصولات جدید کرده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این محصولات باشیم.
وی در ادامه به تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی بانک پرداخت و اظهار کرد: تغییر نگاه‌ها از بانکداری سنتی به سوی بانکداری الکترونیکی یک ضرورت است و بانک صادرات ایران برای موفقیت در بخش توسعه و ترویج بانکداری الکترونیکی برنامه‌های متنوعی دارد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، تلاش و همت همکاران شاغل و بازنشسته را مهم‌ترین عامل در مسیر بهبود وضعیت بانک دانست و خاطرنشان کرد: سال ١٣٩٨، سال رشد و جهش بانک صادرات ایران خواهد بود و با بهره‌گیری از ظرفیت تمامی همکاران خود به سودآوری خوبی خواهیم رسید.
صدیق همچنین با اشاره به کاهش روند زیان‌دهی بانک صادرات ایران گفت: این زیان حاصل برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش همکاران بوده است. همچنین بدهی بانک صادرات ایران به بانک مرکزی بهبود یافته و به زودی حساب ما نزد بانک مرکزی مثبت خواهد شد.
وی با اشاره به مزیت‌های اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران گفت: این سامانه اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران (بعد از موبایل بانک) به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌صورت مستقیم را ارائه می‌کند. همچنین بدون مراجعه به شعبه می‌توان این سامانه را فعال کرد و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا