برپایی پاویون ایران در نمایشگاه اتحادیه مخابرات در مجارستان

رخداد نمایشگاهی سالیانه‌ ITU از ۹ تا ۱۲ سپتامبر۲۰۱۹ معادل ۱۸ تا ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

مجله آنلاین موبنا – نمایشگاه‌ها و اجلاس‌های سالیانه ITU یکی از فرصت‌های طلایی و درخشان برای شرکت های کوچک و متوسط حوزه ICT و استارتاپ‌هاست؛ چراکه بدین وسیله می توانند با سرمایه گذاران و شرکت های بزرگتر دیگری آشنا شده و با طرح ایده خود، در مسیر توسعه گام بردارند. همچنین این رویداد به شرکت‌های محلی کوچک اجازه می دهد تا با گسترش و توسعه فعالیت های خود و تولید انبوه محصولاتشان، وارد بازار جهانی شده و کاربران و مشتریان بین المللی برای خود پیدا کنند.
این نمایشگاه ها که با دعوت از شرکت‌های بزرگ و مطرح جهان در زمینه فناوری اطلاعات هر ساله برگزار می‌شود، میزبان شرکت‌های بزرگی از سراسر دنیاست که فرصت مناسبی برای مؤسسات دانش‌بنیان، استارتاپ‎ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی مرتبط در حوزه فناوری است تا برای تسریع و شتاب‌دهی به پیشرفت‌های این حوزه فناوری، هم‌راستا با بزرگترین کشورهای جهان و در راستای استفاده از تجربیات آنها گام بردارند.
در همین حال هدف دیگر برگزاری این نمایشگاه ها، آشنایی و تبادل فناوری‌های روز در حوزه ICT، ایجاد زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شرکت‌های داخلی و زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان و شناساندن پیشرفتهای انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به سایر کشورهای دنیا و مخصوصا کشورهای آسیایی و اروپایی است.
از سوی دیگر، این رویداد با برپایی اجلاس هایی در کنار نمایشگاه، به سیاست گذاران حوزه ارتباطات اجازه می دهد تا بتوانند درباره مهمترین مسائل روز جهان در زمینه ICT با هم به بحث و گفت‌وگو بپردازند و نیازهای کاربران در سراسر جهان را شناسایی کرده و مطابق آن، اقدام به طراحی و تولید وسائل جدید و مدرن ارتباطی کنند.
به دنبال برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه‌های سالیانه‌ی ITU طی سال‌های گذشته، پاویون کشورمان در نمایشگاه بوداپست مجارستان توسط نماینده نمایشگاه‌های ITU در ایران برگزار می شود.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا