دانلود Balance بازی تمرکزی و اعتیادآور تعادل

باز هم با یک بازیِ ساده و مینیمالیستی، اما چالش برانگیز به نام Balance قصد داریم شما را ساعت ها سرگرم کنیم. بازی تعادل؛ سطحی ترازو مانند را در برابر شما قرار می دهد و از شما می خواهد که با دقت تمام بلوک ها را روی آن بچینید. باید با تقسیم وزن هوشمندانه، مانع از افتادن وزنه ها شوید همچنین اگر یک طرف سطح بیش از حد پایین بیاید بازنده خواهید شد.

مجله آنلاین موبنا –  می توان گفت که عدم وجود حالت های گیم پلی متنوع و پروسه یکنواخت بازی Balance بزرگترین نقاط ضعف آن باشند اما ایده پردازی، فیزیک واقع گرایانه و همگام سازی جالب آن با موسیقی به قدری سرگرم کننده هستند که متوجه ایرادات بازی نخواهید شد. باید اذعان کرد که انتخاب سبک موسیقی برای بازی تعادل کمی عجیب به نظر می رسد چرا که تنها ارتباط بازی با موزیک، نواخته شدن گیتار در حین رها کردن بلوک هاست! اگر فکر می کنید که با قرار دادن بلوک ها در نواحی مرکزی سطح می توانید به همین سادگی رکورد های بسیار بالایی به دست آورید باید بگوییم که به شدت در اشتباه هستید!

Balance

این کار فقط برای رکورد های پایین می تواند سادگی داشته باشد اما برای رکورد های بالاتر به هیچ وجه استراتژی مناسبی نخواهد بود. علت آن نیز فیزیک بسیار واقع گرایانه بلوک هاست؛ با انباشته شدن بلوک ها امکان سر خوردن آن ها روی یکدیگر بیشتر می شود و با کمی لغزش شاهد از دست رفتن ناگهانی تعادل خواهید بود. کلید موفقیت در بازی می تواند پیشبینی رفتار بلوک ها بعد از انباشته شدن روی هم باشد. لیز خوردن بلوک ها در رکوورد های بالا مشکل ساز ترین عامل است و به عنوان یک تقلب باید بگوییم که از ابتدا سعی کنید بلوک ها را به طور یکنواخت بر روی سطح پخش کنید.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Balance
  • دسته: موسیقی
  • ورژن: ۱.۲
  • شرکت سازنده: Maxim Zakutko
  • حجم: فایل نصبی: ۳۴ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۰.۳ و بالاتر

تصاویر Balance:

دانلود بازی تعادل:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا