۵ ویجت برتر برای گوشی اندرویدی در سال ۲۰۱۹

ویجت‌های عضوی جدایی ناپذیر از گوشی‌های هوشمند هستند که می‌توان با کمک آن‌ها کارهای روزمره را سریع‌تر و راحت‌تر انجام داد.

مجله آنلاین موبنا –   این ابزارک‌ها می‌توانند به صورت اطلاعات قابل توجه‌ای را به کاربران ارائه دهند بدون اینکه کاربر مجبور شود اپلیکیشنی را باز کند. برخی از آن‌ها نیز حتی امکان انجام دادن عملکردی را نیز به کاربر می‌دهند. در این مقاله قصد داریم تا ۵ ویجت کارآمد برای صفحه‌های نمایش گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه اندرویدزوم باشید.

At Glance

ویجت

ممکن است اسم این ابزار را نشنیده باشید اما کاربری آن بسیار متنوع است. این ویجت برای اولین بار در گوشی گوگل پیکسل ۲ حضور پیدا کرد. این ابزار روزانه اطلاعات کاربردی را به کاربر ارائه می‌کند و فضای کمی را نیز اشغال می‌کند. محبوبیت این ویجت به قدری بود که گوگل تصمیم گرفت این ابزار را به صورت پیش نصب بر روی همه گوشی‌ها قرار دهد.

دانلود ویجت At Glance از گوگل پلی

البته اگر ویجتی با امکان شخصی سازی بیشتری مد نظر دارید می‌توانید از ویجت Another Widget نیز استفاده کنید. این ابزار نیز همانند At Glance عمل می‌کند اما به شما امکان تغییر ظاهری آن را نیز می‌دهد. می‌توانید برنامه Another Widget را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود Another Widget از گوگل پلی

Calendar Widget: Month

ابزار Calendar Widget: Month ویجتی است که تمامی ماه‌های تقویم را بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌کند. این برنامه شامل کلکسیونی از ویجت‌های زیبای اندروید است که شامل تقویم‌های زیبا و متنوعی می‌شود. در این ابزار بیش از ۸۰ نوع تم وجود دارد که می‌توانید بر حسب سلیقه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر از تقویم گوگل استفاده می‌کنید باز هم جای نگرانی نیست زیرا این برنامه از تقویم گوگل نیز پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این برنامه کافی است به لینک این ویجت در گوگل پلی که در زیر عنوان شده مراجعه کنید.

دانلود Calendar Widget: Month از گوگل پلی

TickTick

اگر می‌خواهید که از روزتان به نحو احسن بهره برداری کنید این ابزار همان ویجتی که دنبالش می‌گشتید. برنامه TickTick ابزاری بسیار مهم و کارآمد در مدیریت زمان است. این برنامه تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در صفحه نمایش گوشی نشان می‌دهد و از بین ۹ ویجت مدیریتی می‌توانید ویجت مورد نظر خود را انتخاب کنید. این برنامه کارآمد را می‌توانید از  گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود TickTick از گوگل پلی

Chronus

ویجت Chronus کلکسیونی از برخی ویجت‌های کارآمد و ضروری برای صفحه نمایش گوشی‌های هشومند است. در این ویجت می‌توانید ساعت‌های آنالوگ یا دیجیتال، وضعیت آب و هوا، اخبار و نرخ سهام‌های مختلف را مشاهده کنید. تمامی این ابزارها قابل تغییر بوده و می‌توانید بر اساس سلیقه خود آن‌ها را شخصی سازی کنید. این برنامه همچنین با برنامه Google Fit نیز سازگار است. برای دانلود این ابزار کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود Chronus از گوگل پلی

Overdrop

ابزار Overdrop تقریبا جز ویجت‌های جدید موجود در بازار اپلیکیشن‌های آب و هوایی است. این برنامه تمامی تم‌های موجود در رابطه با ایده‌های مینیمالیستی در رابطه با آب و هوا را پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن زیبا شامل ۱۰ ویجت است که رفته رفته با آپدیت‌های متنوع این مقدار افزایش می‌یابد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر کارایی، جلوه ظاهری ویجت‌ها نیز برایتان اهمیت دارد Overdrop همان برنامه‌ای است که باید استفاده کنید. ویجت‌های این برنامه توسط طراحان خبره‌ای طراحی شده است که انتخاب ویجت مورد نظر از بین گزینه‌های مختلف را دشوار می‌کند. می‌توانید این ویجت زیبا را از طریق لینک زیر از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود Overdrop از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا