اساسنامه جدید شرکت بیمه دانا تصویب شد

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سهامی بیمه دانا با حضور ۸۲ درصدی سهامداران برگزار و اساسنامه جدید آن تصویب شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، این مجمع روز ۲۲ اسفند ماه جاری با حضور دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، اعضای هیات مدیره، برخی مدیران ستادی و نیز با حضور نمایندگان شرکت‌های استانی سهام عدالت، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، سازمان حسابرسی، بیمه مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل ساختمان سعدی این شرکت به ریاست دکتر جعفری، رئیس هیات مدیره بیمه دانا برگزارشد.
دراین مجمع بندهای مربوط به تغییر اساسنامه جدید شرکت توسط عبدالحسین پهلوان دبیر مجمع عمومی قرائت شد و به تصویب اعضای مجمع رسید.
دکتر جعفری، تصویب این اساسنامه را گام موثری در جهت تسهیل بنگاه‌داری و پیشبرد بهتر امور اجرایی دانست واظهار داشت: تشکیل کمیته‌های حسابرسی،کنترل‌داخلی، مدیریت ریسک، جبران خدمات کارکنان و تطبیق مقررات و تغییر نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره از حقوقی به حقیقی از مهمترین ویژگی این اساسنامه به شمار می‌رود.
وی، تشکیل هیات عامل مرکب از مدیرعامل، قائم مقام و معاونان مدیرعامل به منظور تسهیل در امور اجرایی را از دیگر ویژگی این اساسنامه ذکر و تاکید کرد: به منظور تسهیل در امور شرکت و تسریع در روند خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران، بخشی از تکالیف هیات مدیره به مدیرعامل و هیات عامل قابل واگذاری خواهد بود.
رئیس هیات مدیره بیمه دانا ضمن قدردانی از اعضای مجمع ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های انجام شده و تصویب اساسنامه جدید، چشم انداز بسیار مطلوبی از وضعیت این شرکت در سال آینده شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا