عرضه اپلیکیشن کارآمد One Hand Operation توسط سامسونگ

در سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند گرایش زیادی به بزرگ‌ کردن صفحه‌ نمایش‌های گوشی‌های خود داشته‌اند. با تولید صفحه‌های نمایش بدون لبه این ممکن به دست آمده است.

مجله آنلاین موبنا –   اما از جمله مشکلاتی که شاید برای بسیاری آزار دهنده باشد این است که دیگر مانند قبل نمی‌توانند با یک دست از گوشی خود استفاده کنند. اما به تازگی شرکت سامسونگ برنامه‌ای را عرضه کرده است که می‌توان با کمک آن در گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ از یک دست برای کاربری از گوشی استفاده کرد. نام این برنامه کارآمد One Hand Operation است. در ادامه همراه وبسایت اندرویدزوم باشید.

نکته اصلی در مورد گوشی‌های هوشمند این است که بسیاری از کاربران به دنبال گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ هستند اما مشکل اصلی در نحوه مدیریت آن است که کار با یک دست با چنین گوشی‌هایی را سخت و یا غیرممکن می‌سازد. اما شرکت سامسونگ غول تکنولوژی کره جنوبی به تازگی برنامه‌ای به نام One Hand Operation را توسعه داده است که می‌تواند به راحتی با صفحه نمایش‌های بزرگتر از ۶ اینچ با یک دست کار کرد.

سامسونگ One Hand Operation

این برنامه در مارکت گوگل نیز در دسترس است و تمامی مدل‌های مختلف گوشی‌های Galaxy می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا حرکاتی را در گوشه‌های صفحه نمایش تعریف کند تا با استفاده از آن‌ها بتواند عملیات‌های ساده را انجام دهد.

در مجموع می‌توان ۱۲ حرکت مختلف را در این اپلیکیشن ثبت کرد. کار با این برنامه بسیار ساده بوده و به راحتی می‌تواند نحوه عملکرد آن را تنظیم کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید با یک دست به راحتی اسکرین شات بگیرید، دستیار گوگل یا دستیار Bixby را فعال کنید و یا پنل اعلان‌ها را باز کنید.

این برنامه در گوگل پلی توانسته امتیاز بالای ۴.۹ از ۵ را کسب کند و تا کنون بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. کاربران اندروید بالاتر از ۷ می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از مارکت گوگل دانلود کنند.

دانلود برنامه One Hand Operation از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا