معرفی و دانلود بازی اکشن Animus – Harbinger

Animus – Harbinger از بازی های جالب اندرویدی در سبک اکشن می باشد که با دارا بودن گیم پلی و مبارزاتی هیجان انگیز و جذاب می تواند علاقمندان به این سبک را سرگرم نماید.

مجله آنلاین موبنا –  این بازی اکشن تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و نقدهای خوبی را از سوی کاربران داشته است.

Animus - Harbinger
Animus – Harbinger

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش شوالیه ای شجاع به نام Forlorn هستید که به کادموس قول داده اید تا جان کودکان قلمروهای کادمیا و قرهمه را نجات دهید و تا به پایان رساندن هدف خود ، شمشیرتان را رها نکنید و در این راه با دشمنان و هیولاهای مختلفی مبارزه نمایید. گیم پلی بازی بصورت اکشن سوم شخص می باشد بدین صورت که با در دست گرفتن شمشیر و با استفاده از دکمه های مختلفی که بر روی صفحه نمایش گوشی تان قرار دارند بایستی با دشمنانتان روبرو شوید. در طول بازی با باس های مختلفی نیز روبرو خواهید شد که مبارزه با آن ها هیجان انگیز و نفس گیر می باشد. در نقدهای زیادی که کاربران نسبت به این بازی داشته اند ، آن را یک بازی با گیم پلی سخت عنوان کرده اند که این موضوع برای برخی ها جذاب و برای برخی دیگر طاقت فرسا بوده است.

Animus - Harbinger
Animus – Harbinger

گرافیک بازی سه بعدی و همراه با جزئیاتی بالا می باشد که با توجه محیط های مختلف آن ، بایستی سازندگان را از لحاظ طراحی خوب و پرجزئیات بازی تحسین نمود. همانطور که در بالا اشاره کردیم کنترلر بازی که شامل دکمه های مختلفی می باشد بر روی صفحه نمایش قرار دارد که با چندین دست بازی کردن به آن عادت خواهید کرد.

توجه: برای انجام این بازی به گوشی با اندروید ۶.۰ به بالا ، ۱.۳ گیگابایت حافظه و حافظه رم ۲ گیابایت و بالاتر نیاز دارید.

تصاویر بازی Animus – Harbinger :

دانلود بازی Animus – Harbinger :

دانلود فایل نصبی بازی ۱.۱.۵ با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا ۱.۱.۵ با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا