تمرکز ویژه وزارت ارتباطات بر اقتصاد دیجیتال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمرکز ویژه بر رونق اقتصاد دیجیتال را از رویکردهای جدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم برشمرد.

مجله آنلاین موبنا – نشست سالانه هیئت عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و مدیران ارشد دولتی این سازمان، مقارن با سالروز تاسیس وزارت ارتباطات برگزار شد.
آذری جهرمی در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سالروز ابداع وب گفت: هنگامی که تلفن های ثابت آمدند، شهرها را به هم نزدیک کردند، پس از آن تلفن همراه به نزدیک تر شدن انسانها به یکدیگر کمک کرد.
وی ادامه داد: در آینده فضای دیجیتال، اینترنت اشیا آمد تا اشیا را به هم متصل کند، نمی توان پنج سال قبل را با الان مقایسه کرد زیرا ما با یک تحول مواجه هستیم که صرفا در حوزه فناوری نیست و تحول فناوری بر فرهنگ، زندگی اجتماعی و سیاسی افراد جامعه تاثیر می گذارد.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: در عصر حاضر، هر کسی گفتمانی را تعریف و تلاش می کند از این تحول به سمت گفتمان خودش بهره ببرد، اما موضوع این است که با صحبت کردن و حرف زدن اتفاقی رخ نمی دهد، باید عمل کرد.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا