فروش ۱۰ میلیون گوشی «میت ۲۰ هوآوی» در کمتر از ۵ ماه

شرکت هوآوی اعلام کرد که مجموع گوشی‌های ارسال شده سری HUAWEI Mate 20 به سراسر دنیا از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است.

مجله آنلاین موبنا –  به لطف نوآوری در طراحی و عملکرد عالی، سری HUAWEI Mate 20 نه تنها عملکردی استثنایی از زمان عرضه در بازار داشته، بلکه به‌طور گسترده‌ای شناخته شده و از طرف رسانه‌های برتر حوزه فناوری در جهان مورد ستایش قرار گرفته است.

فروش 10 میلیون گوشی «میت 20 هوآوی» در کمتر از 5 ماه

سری HUAWEI Mate تکنولوژی‌های به‌روز را با  نوآوری‌هایی که هوآوی به‌خاطر آن در طراحی مشهور شده، ترکیب کرده است. رنگ‌های Emerald Green و Midnight Blue که برای اولین‌بار با سری HUAWEI Mate 20 روانه بازار شده‌اند، دی‌ان‌ای طراحی و تکنولوژی سری Mate را تکمیل کرده‌اند. این زیبایی‌شناسی جدید باعث می‌شود سری HUAWEI Mate 20 طرفداران بیشتری در بین کاربران حرفه‌ای و دوست‌داران مُد پیدا کند.

علاوه بر مصرف‌کنندگان، تعدادی از سازمان‌های حرفه‌ای پیشرو، سری HUAWEI Mate 20 را به‌خاطر ترکیب منحصر‌به‌فرد فناوری و طراحی آن می‌شناسند. در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹، GSMA مؤسس و برگزارکننده MWC ،  گوشی HUAWEI Mate 20 Pro را «بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۹» نامید تا این محصول پرچم‌داران شرکت‌های رقیب را کنار بزند.

فروش 10 میلیون گوشی «میت 20 هوآوی» در کمتر از 5 ماه

این جایزه در نتیجه تمرکز گروه کسب‌وکار مشتریان هوآوی روی «ارزش قائل شدن برای مصرف‌کنندگان از طریق نوآوری» به‌دست آمده؛ نوآوری‌هایی که موجب پیشرفت در عملکرد، عکاسی، هوش مصنوعی و … شده‌اند. همه این‌ پیشرفت‌ها در سری HUAWEI Mate 20 Series قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا