۱۳۴ روستای شهرستان لردگان تحت پوشش خدمات الکترونیکی قرار گرفت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها با توسعه زیرساخت های ارتباطی در این استان گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای شهرستان لردگان در کاهش شکاف دیجیتالی و ایجاد اشتغال پایدار تاثیر زیادی داشته است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در جلسه شورای مدیران حوزه ICTدر شهرستان لردگان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: تامین پوشش ارتباطی در شهرها و روستاها و بویژه در مناطق محروم به سرعت در حال انجام بوده و بسیاری از روستاهای محروم شهرستان لردگان نیز با اقدامات انجام شده در سال جاری تحت پوشش تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت قرار گرفته اند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ۱۳۴ روستای شهرستان لردگان تحت پوشش خدمات الکترونیکی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه شهرستان لردگان دارای بیشترین تعداد روستا و دارای جمعیت روستایی بیشتری نسبت به جمعیت شهری در سطح استان است، تصریح کرد: پس از تامین زیر ساخت های مورد نیاز و با ایجاد باجه های بانکی در روستاها، بسیاری از خدمات بانکی و مالی مردم از طریق این دفاتر در روستاها انجام می شود و دیگر نیازی به عزیمت و مراجعه روستاییان به شهرها برای انجام امور بانکی نیست.
بلالی افزود: توسعه زیرساخت ها و تامین اینترنت پرسرعت باعث رونق روستاها و باعث افزایش در آمدها و اشتغالزایی در حوزه های مختلف در روستاها شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا