انضباط مالی و شفافیت از ویژگی‌های بارز پست‌بانک است

مدیر عامل پست بانک ایران تاکید کرد: یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران انضباط مالی و شفافیت است که رویکرد بانک مرکزی نیز تایید کننده همین امر است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک ایران، در مراسم معارفه مدیر جدید امور شعب این بانک با اشاره به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توسط پست بانک، گفت: کسب این افتخار موجب ارتقای جایگاه پست بانک ایران در نظام بانکی کشور شده است و امروزه شبکه بانکی کشور به پست بانک به عنوان یک بانک موفق نگاه می کند.
وی استقرار سامانه یکپارچه بانکی (core) را حرکتی بزرگ عنوان کرد و افزود: بر بستر این نرم افزار زمینه ارائه خدمات متنوع و جدید در بانک فراهم شده و می توانیم ماموریت‌های جدید بانک را به خوبی انجام دهیم.
فرحی ادامه داد: یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران انضباط مالی و شفافیت است که رویکرد بانک مرکزی نیز تایید کننده همین امر است.
وی به تفاهم نامه ها و قراردادهای متعدد این بانک با دستگاه های اجرائی کشور اشاره کرد و افزود: موفقیت بانک در اجرای این تفاهم نامه ها نشان دهنده توان، انضباط مالی و همکاری تمام واحدهای بانک است و وجود این مزیت ها باعث شده که این بانک به عنوان بانکی منضبط در نظام بانکی قلمداد شود.
مدیرعامل پست بانک ایران درباره وضعیت مطلوب درآمد به هزینه این بانک گفت: در حالی که چالش هایی برای نظام بانکی کشور ایجاد شده است، ما توانسته ایم با تکیه بر منابع و نسلی از کارکنان که خوب رشد کرده‌اند و با ارائه خدمات مطلوب و توجه به نیازهای مردم، بین درآمد و هزینه بانک تعادل برقرار کنیم به طوری که پست بانک در سال های اخیر بانکی سودده بوده و دستیابی به این هدف نتیجه تعصب و تلاش واحدهای ستادی و اجرایی بانک است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا