بررسی اپلیکیشن پیام رسان evolveSMS

اپلیکیشن های پیام رسان یا همان برنامه های sms اگرچه اینروزها به دلیل استفاده بیشتر از اینترنت و شبکه های اجتماعی کمی کمرنگ شده اما هنوز هم کاراییهای خاص خود را در کنار صحبت با دوستان دارند به عنوان مثال تراکنش های بانکی یا اطلاع از امکانات سرویس های تازه راه اندازی شده مواردی هستند که مارا با هنوز درگیر sms ها نگه داشته اند.

مجله آنلاین موبنا –  اما اپ های سوم شخص اس ام اس بسیارند و علت تعداد متعدد آنها نیز شاید کمبود امکانات پیامرسان های پیشفرض اندروید هست. اما در این پست یکی از این برنامه های سوم شخص را با نام evolveSMS به شما دوستان معرفی کنیم.

ایولو اس ام اس دارای ظاهری ساده و رابط کاربری بسیار خوشدست و روان است به طوری که برای انجام اغلب کارها در کمترین تعداد حرکت ممکن کار شما انجام خواهد شد، به عنوان مثال وقتی میخواهید پیام جدیدی ارسال کنید با زدن علامت مداد در پایین صفحه به سرعت عمل بعدی وارد کردن مخاطب مورد نظر و بلافاصله به سمت نوشتن متن هدایت میشوید و لازم نیست تکست باکس های خالی را هربار برای نوشتن انتخاب کنید و این برنامه خود مراحل را به جلو میبرد.

این اپلیکیشن طراحیش را از گوگل الهام گرفته است و در واقع سعی شده بسیار شبیه گوگل پلاس طراحی شود.

قابلیت های کلیدی evolveSMS:

  •  قابلیت جابه‌جایی بین پیامها به سرعت و با کشیدن به چپ
  • قابلیت پاپ آپ برای پاسخگویی سریع به پیام ها
  • پاک کردن سریع پیامکها
  • قابلیت تغییر سایز فونت متن ها برای بهتر دیده شدن
  • امکان انتخاب بکگراند کاستوم
evolvesms
evolvesms

در زیر میتوانید ویدیوی بررسی این اپ را نگاه کنید و در صورت تمایل آخرین ورژن را از انتهای پست دانلود وبروی گوشی خود نصب کنید :

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا