دانلود Parker’s Driving Challenge بازی درایوینگ چلنج

Parker’s Driving Challenge یکی از جالب ترین بازی های مسابقه ای اندروید است که مشابه آن را در هیچ یک از بازی های اتومبیل رانی، پارکینگ یا مسابقه ای نمی توان پیدا کرد.

مجله آنلاین موبنا –  در این بازی باید با اتومبیل نسل آینده خود مسیر مشخصی را در سریع ترین زمان ممکن طی کرده و پس از رسیدن به مقصد، آن را در جایگاه مشخص شده پارک کنید. گرچه ماموریت ها و چالش های بازی بسیار متنوع تر از آن است که بتوان قالب کلی برای گیم پلی در نظر گرفت اما تکلیف کاری که قرار است انجام دهید از مرحله اول روشن می شود. سه کلاس مختلف برای ماموریت های رانندگی وجود دارد که به ماموریت های نجات، تعقیب و گریز و پارکینگِ دقیق خلاصه می شود. ماشین های بسیار جذاب و متنوعی در بازی تدارک دیده شده اند که با کسب دستاورد ها می توانید آن ها را آنلاک کنید و البته به آپگرید کردن فاکتور های مختلف هر یک مشغول شوید.

بدون نیاز به اتصال اینترنت

Parker’s Driving Challenge

اندکی که مراحل را پشت سر بگذارید تازه چالش ها و دشواری های بازی، خود را نمایان خواهند کرد؛ در برخی مراحل اتومبیل‌تان بال در می آورد و تجربه پرواز را با ماشین های عجیب و غریبِ بازی خواهید داشت و برخی دیگر را باید بار ها تکرار کنید تا به موفقیت برسید. دوربین نمایشی و رابط کنترلی بازی به حالت های متمایز قابل تغییر هستند که در شرایط و ماموریت های مختلف می توانند بسیار چاره‌ساز باشند. شایان ذکر است که بازی Parker’s Driving Challenge تا کنون بیش از ۵ هزار بار از سوی کاربران رتبه دهی شده و هم اکنون دارنده نمره ۴.۴ در فروشگاه گوگل پلی است.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Parker’s Driving Challenge
  • دسته: مسابقه ای
  • ورژن: ۱.۰
  • شرکت سازنده: Play With Games
  • حجم: فایل نصبی: ۷۹ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۱ و بالاتر

تصاویر Parker’s Driving Challenge:

دانلود بازی درایوینگ چلنج:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا