برندگان جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی «لیگ نوین» معرفی شدند

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی بین پذیرندگان شرکت پرداخت نوین، برندگان جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی ماه نخست از برگزاری “لیگ نوین” مشخص شدند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصانوین، پس از گذشت یک ماه از آغاز لیگ نوین، قرعه‌کشی ماهانه بین پذیرندگان شرکت پرداخت نوین که موفق به کسب ۶۰۰ امتیاز شده بودند، برگزار شد که بر این اساس علی هرمی از گراش استان فارس، سید ابوالحسن هاشمیان از قزوین و امیر قیاسی از تهران جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی نخستین ماه “لیگ نوین” را از آن خود کردند.
در جشنواره لیگ نوین که از بیستم دی ماه سال جاری آغاز شده و تا بیستم فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت، تمامی پذیرندگان شرکت پرداخت نوین می‌توانند با افزایش تعداد و مبلغ تراکنش‌های خود، ضمن کسب امتیاز از جوایز این لیگ در سه سطح “جوایز روزانه”، “جوایز ماهانه” و “جوایز ارزنده در پایان جشنواره” بهره‌مند شوند.
در جشنواره “لیگ نوین” ۳۰ جایزه دو میلیون ریالی به صورت روزانه، سه جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی به صورت ماهانه و سه جایزه یک میلیارد ریالی در پایان دوره سه ماهه جشنواره به قید قرعه به پذیرندگان حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.
پذیرندگان محترم می‌توانند جهت اطلاع از کلیات جشنواره، مدل امتیازی و شرایط شرکت در لیگ به وب سایت شرکت پرداخت نوین به آدرس pna.co.ir مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته امداد پذیرندگان این شرکت به شماره ۴۸۰۳۱۱۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا