۱۷ درصد جمعیت کردستان اینترنت پرسرعت مخابرات دارند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: اکنون ۳۵ درصد جمعیت این استان از اینترنت همراه اول و ۱۷ درصد نیز از مزایای ADSL (اینترنت پرسرعت) بهره مند هستند.

مجله آنلاین موبنا – آزاد حکمت اظهار داشت: در حال حاضر همراه اول به یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۸ مشترک در استان با ضریب نفوذ ۱۱۰ درصد، محصولات و بسته های متنوع ارائه می دهد.
وی با اشاره به اینکه به ازای هر ۱۰۰ نفر ۱۱۰ سیمکارت همراه اول در استان وجود دارد، افزود: این میزان به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حال افزایش است.
حکمت ارائه خدمات بروز در حوزه ارتباطات سیار را یکی از اهداف و استراتژی های مخابرات منطقه به مشترکان اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۴۷۵ سایت BTS در استان وجود دارد که یک هزار و ۳۰۷ سایت تکنولوژی بر روی آنها نصب و راه اندازی شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: از مجموع سایت های تکنولوژی موبایل، ۳۵۳ سایت تکنولوژی ۴G، تعداد ۳۳۹سایت تکنولوژی ۳G و ۶۲۵ سایت تکنولوژی ۲G است.
حکمت اظهار داشت: در حال حاضر هفت دفتر نمایندگی همراه اول با هدف رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مشتریان همراه اول در استان کردستان فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر در حوزه ارتباطات سیار، تعداد ۹۵۰ روستای کردستان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات و حدود ۵۸۲ هزار مشترک تلفن ثابت نیز از خدمات این شرکت برخوردار هستند.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا