فناوری اطلاعات بوشهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر،علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در کمیته اتخاذ تصمیمات نوروزی در حوزه ارتباطات استان بوشهر گفت: استان بوشهر در سال گذشته با ورود هفت میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی مقام سوم گردشگری کشور را داشته است و باید برای رضایتمندی گردشگران عزیز هماهنگی و تلاش ویژه ای در حوزه ارتباطات صورت پذیرد.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این جلسه افزود: اولین قدم زیر مجموعه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص خدمات سفر، هماهنگی لازم بین اپراتورها و سازمان های مربوطه جهت ارائه بهترین خدمات ارتباطی به مسافران نوروزی است.
سملیان ادامه داد: با توجه به پراکندگی مسافرین در سواحل استان و نیاز و توجه خاص آنها به اینترنت پرسرعت سیار علاوه بر پوشش مکالمه صوتی، اپراتورهای همراه، نقاط پرترافیک و پرتردد را شناسایی نموده اند و جهت تقویت آنتن دهی متناسب با ازدحام آن نقطه، سایت های همراه سیار جانمایی ونصب شده است و در صورت امکان با افزایش پهنای باند مشکل ترافیک کاربران در مدت نوروز مرتفع شده است.وی افزود: این اقدامات در جاده ها و مناطق حادثه خیز استان جهت مدیریت و عملکرد بهتر در زمان بحران صورت پذیرفته است.
علی سملیان با بیان این موضوع که امکان رومینگ توسط اپراتورها در کلیه سایت های مهم و پرترافیک استان خصوصا نقاط گردشگری فراهم شده است گفت:در موارد مورد نیاز ارسال پیامک تغییر تنظیمات موبایل برای ایجاد رومینگ با اپراتورهای دیگر با ورود کاربر به محدوده مورد نظر ارسال می شود.
سملیان اضافه کرد: با توجه به اهمیت پاسخگویی اپراتورها به کاربران در این ایام در کلیه ورودی شهرهای استان بنر نحوه برقراری ارتباط با مرکز پاسخگویی اپراتورها نصب می شود.

خروج از نسخه موبایل