فناوری اطلاعات بوشهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ایجاد زیرساخت های مناسب ارتباطی جهت رفاه مسافرین نوروزی استان خبر داد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر،علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در کمیته اتخاذ تصمیمات نوروزی در حوزه ارتباطات استان بوشهر گفت: استان بوشهر در سال گذشته با ورود هفت میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی مقام سوم گردشگری کشور را داشته است و باید برای رضایتمندی گردشگران عزیز هماهنگی و تلاش ویژه ای در حوزه ارتباطات صورت پذیرد.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این جلسه افزود: اولین قدم زیر مجموعه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص خدمات سفر، هماهنگی لازم بین اپراتورها و سازمان های مربوطه جهت ارائه بهترین خدمات ارتباطی به مسافران نوروزی است.
سملیان ادامه داد: با توجه به پراکندگی مسافرین در سواحل استان و نیاز و توجه خاص آنها به اینترنت پرسرعت سیار علاوه بر پوشش مکالمه صوتی، اپراتورهای همراه، نقاط پرترافیک و پرتردد را شناسایی نموده اند و جهت تقویت آنتن دهی متناسب با ازدحام آن نقطه، سایت های همراه سیار جانمایی ونصب شده است و در صورت امکان با افزایش پهنای باند مشکل ترافیک کاربران در مدت نوروز مرتفع شده است.وی افزود: این اقدامات در جاده ها و مناطق حادثه خیز استان جهت مدیریت و عملکرد بهتر در زمان بحران صورت پذیرفته است.
علی سملیان با بیان این موضوع که امکان رومینگ توسط اپراتورها در کلیه سایت های مهم و پرترافیک استان خصوصا نقاط گردشگری فراهم شده است گفت:در موارد مورد نیاز ارسال پیامک تغییر تنظیمات موبایل برای ایجاد رومینگ با اپراتورهای دیگر با ورود کاربر به محدوده مورد نظر ارسال می شود.
سملیان اضافه کرد: با توجه به اهمیت پاسخگویی اپراتورها به کاربران در این ایام در کلیه ورودی شهرهای استان بنر نحوه برقراری ارتباط با مرکز پاسخگویی اپراتورها نصب می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا