پست هوشمند، مناسب‌ترین ابزار برای کاهش ترافیک شهری است

استاندار قزوین در دیدار با عضو هیات‌ مدیره شرکت ملی پست گفت: پست هوشمند، مناسب‌ترین ابزار برای کاهش مشکل ترافیک شهری و صرفه‌جویی در زمان است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، عبدالحمید زاهدی استاندار قزوین در این دیدار با فریبا مرادی عضو هیات‌مدیره شرکت ملی پست گفت: پست مجموعه‌ای بدون حاشیه و مصمم در تامین نیازهای مردم است..
زاهدی از مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور به دلیل تلاش در جهت تحقق این هدف قدردانی و اظهار کرد: با توجه به متنوع شدن نیازهای مردم و گستردگی و پراکندگی آن، پست می‌بایست ارتباط خود با مشتریان را بیش‌ از پیش تقویت کند.
فریبا مرادی عضو هیات‌ مدیره شرکت پست هم پروژه ملی اقتصاد مقاومتی GNAF را یادآور شد و افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استانداردسازی آدرس‌ها می‌شود و درنهایت موجب تسهیل در ارائه خدمات دولتی و غیردولتی در اقصی نقاط کشور خواهد شد.
در ادامه این دیدار احمد جان بزرگی، دبیر هیات‌ مدیره و مدیر امور استان‌های شرکت ملی پست نیز نبود باجه مرکزی مناسب در اداره‌ کل پست استان قزوین را یکی از مشکلات اساسی پست این استان اعلام کرد و افزود: با توجه به گستردگی خدمات، در فضای موجود نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز مشتریان به لحاظ کمی و کیفی باشیم و تحقق این امر با مساعدت استاندار به‌منظور تأمین فضای مناسب امکان‌پذیر است.
در ادامه این دیدار، یوسف رضایی نیک، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام‌شده پست پرداخت و گفت: توسعه تجارت الکترونیک، توسعه سرویس‌های الکترونیکی پست، مدیریت نشانی مکان محور، استعلام‌های میان دستگاهی اماکن، توسعه نواحی تجزیه و توزیع و طرح جامع فناوری ازجمله برنامه‌های پیش روی پست استان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا