تمرکز توسکا روی توسعه کسب و کار‌های مجازی

توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و حجم فعالیت‌های خود در حوزه ارزش افزوده می‌کاهد و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کار‌های مجازی متمرکز می‌شود.

مجله آنلاین موبنا – در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی درباره فعالیت‌های شرکت توسکا، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی را در این زمینه به شرح زیر منتشر کرد:

شرکت توسعه کسب و کار توسکا از سال گذشته و در ادامه مسیر اجرای قرارداد‌های منعقد شده مدیریت‌های قبلی، با تمرکز در حوزه ارایه خدمات تخصصی به شرکت‌های فعال در عرصه کسب و کار‌های دیجیتال، در واقع به عنوان یک شتاب دهنده رسانه‌ای در مسیر رشد و توسعه این بازار گام‌های موثری برداشته است.

شرکت توسکا در این مدت با همکاری بیش از ده‌ها شرکت فعال در حوزه کسب و کار دیجیتال که بخش عمده‌ای از آن‌ها استارت آپ‌های نوپا بوده اند، ضمن حمایت از آن‌ها در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای، فعالیت در این عرصه را ثبات بیشتری بخشیده است تا سرمایه گذاری‌های کوچک و بزرگ در حوزه کسب و کار‌های نوین، از درصد موفقیت بالاتری برخوردار شود.

بر اساس شیوه همکاری میان شرکت توسکا و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، رسانه ملی نیز با اختصاص ظرفیت‌های خود در برنامه‌های مشارکتی و بازرگانی، در معرفی فعالیت‌های این شرکت‌ها و اطلاع رسانی برای عموم، همکاری‌های بسیاری داشته است.

در سرفصل‌های اهداف و حوزه فعالیت شرکت توسکا، ارایه خدمات به فعالان حوزه ارزش افزوده و OTT شامل کد‌های دستوری USSD، اپلیکیشن‌ها و .. در نظر گرفته شده که در تمامی این حوزه‌ها و بر اساس ضوابط شرعی و قانونی و مبتنی بر مدل‌های تجاری مورد نظر شرکت‌های متقاضی و بدون دریافت سهام یا مالکیت، همکاری با ایشان شکل می‌گیرد که جزئیات تمام این مقررات و دستورالعمل‌ها در سایت سازمان صدا و سیما و شرکت توسکا منتشر شده است.

درآمد‌های حاصل از سرویس‌های مورد تقاضای تمامی همکاران تجاری توسکا از جمله شرکت‌های ارزش افزوده، بر اساس ضوابط رسمی هر یک از اپراتور‌ها به هر شرکت پرداخت می‌گردد.

بر اساس چهارچوب این همکاری، شرکت توسکا در حال حاضر و با توجه به ظرفیت محدود بازار کسب و کار‌های دیجیتال، سیاست‌های حمایتی در مسیر رشد و ارتقای فعالان این عرصه و البته هزینه‌های حضور در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، عملا تمامی درآمد‌های حاصله سهم خود را صرف پرداخت این هزینه‌ها می‌کند؛ لذا لازم به تاکید است که شرکت ارتباطات سیار ایران «همراه اول» و سهامداران این شرکت در تعریف مدل‌های کسب و کار توسکا هیچگونه دخالتی ندارند و در هیچ یک از سرویس‌های معرفی شده از جانب مشتریان توسکا مانند اپلیکیشن‌های تبلیغ شده در برنامه‌های تلویزیونی سهم درآمدی نداشته و تا امروز حتی ریالی بابت این تبلیغات دریافت نکرده اند.

امید است با پیگیری سیاست‌های مورد نظر در حوزه تبلیغات ارزش افزوده که به صورت ویژه تمرکز بر کیفی سازی و ارایه محتوا‌های فاخر به کاربران و مردم عزیز است، بتوانیم در مدت زمانی کوتاه شاهد ارتقای سطح خدمات در این بستر باشیم.

این شرکت در عین حال با عنایت به برخی ملاحظات و حساسیت‌ها، با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و حجم فعالیت‌های خود در حوزه ارزش افزوده کاسته و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کار‌های مجازی و حمایت از استارت آپ‌های نوپا متمرکز خواهد شد.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا