شاتل موبایل به استان هرمزگان رسید

به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان امکان ارائه خدمات شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور حقیقی نوع اول (Full MVNO) در هرمزگان میسر شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، با توجه به انعقاد تفاهم نامه بین انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان و شرکت شاتل (شاتل موبایل) از این پس خدمات شاتل موبایل در کلیه دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: طبق تفاهم صورت گرفته فروش سیم کارت، خرید اعتبار و تجهیزات سخت افزاری اینترنت و خدمات تنها از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان به متقاضیان صورت می پذیرد.
قویدل اظهار کرد: با شناساندن ظرفیت های موجود در سطح استان و ایجاد زمینه استفاده دیگر بخش ها و حوزه ها از زیر ساخت های ایجاد شده، شاهد اشتغال و رونق اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان باشیم.
شاتل موبایل در حال حاضر تنها اپراتور حقیقی نوع اول (Full MVNO) کشور است و سیم‌کارت‌های خود را با پوشش سراسری در نسل‌های ۲G، ۳G،۴G و ۴.۵G به بازار عرضه می کند.
ارائه خدمات منحصر به فرد از قبیل «انتقال باقیمانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد»، «تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت»، عرضه بسته‌های اینترنت به همراه دقایق مکالمه و خدمات محتوایی و ارائه خدمات همگرای ثابت و سیار برای اولین بار در ایران از جمله مزایای این اپراتور نسل جدید است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا