دانلود و معرفی کامل اپلیکیشن TextNow – free text + calls

تا حالا شده بخواهید در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام یا اینستاگرام چندین حساب کاربری داشته باشید؟ حتماً میدانید که برای اینکار، داشتن سیمکارت مجزا برای هر حساب الزامیست.

مجله آنلاین موبنا – اما امروز قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که به صورت رایگان، به شما اجازه ایجاد یک شماره مجازی میدهد تا با استفاده از آن بتوانید به تعداد دلخواه در شبکه های اجتماعی حساب کاربری بسازید. TextNow امکان ارسال پیامک رایگان، برقراری تماس های صوتی و تصویری به صورت رایگان و از همه مهمتر ایجاد یک شماره مجازی را برای کاربر مهیا میکند.

در این مقاله قصد داریم این اپلیکیشن کارآمد و حرفه ای را معرفی و بررسی کنیم و قدم به قدم مراحل ایجاد یک شماره رایگان را به شما آموزش دهیم.

دانلود و معرفی کامل اپلیکیشن TextNow – free text + calls

 

نصب و راه اندازی

بعد از دانلود و نصب این برنامه از لینک انتهای مقاله، نوبت به ساخت شماره مجازی میرسد. همانطور که در تصویر زیر پیداست، اولین صفحه اپلیکیشن، معرفی اپ و خوشامدگویی به کاربر است. بعد از فشردن دکمه  “Get a free phone number” به صفحه بعد هدایت میشوید.

در بالای این صفحه دو تب دیده میشود که برای ایجاد حساب کاربری جدید یا ورود به حساب کاربری از قبل ساخته شده است. از آنجاییکه برای اولین است که از این اپ استفاده میکنیم، در تب “Sign Up” و با وارد کردن  یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور، و بعد فشردن دکمه “Create Account”، حساب کاربری خود را ایجاد میکنیم.

 

ثبت نام
ثبت نام

 

نکات

  • در هنگام ساخت اکانت، میتوانید از ایمیل های ساختگی و جعلی نیز استفاده کنید.
  • برای استفاده از این اپلیکیشن باید نرم افزار تغییر IP (ف ی ل ت ر – ش ک ن) روشن باشد.
  • سرور نرم افزار تغییر IP بهتر است در آمریکا یا کانادا باشد، چرا که اپلیکیشن در برخی کشور ها مثل آلمان کار نمیکند.
  • به دلیل تحریم های اعمال شده بر شرکت هواوی توسط دولت آمریکا و از کار افتادن گوشی های این شرکت در کشور آمریکا، در صورت انتخاب سرور آمریکا و داشتن گوشی هواوی، اپلیکیشن کار نخواهد کرد.

بعد از ساخت اکانت، حالا باید پیش شماره دلخواهتان را وارد کادر کنید، شما میتوانید از شماره ۲۰۱ تا ۹۸۹ را وارد این کادر کرده و بعد دکمه “Continue” را فشار دهید.

وارد کردن پیش شماره
وارد کردن پیش شماره

 

در مرحله بعد، اپلیکیشن پنج شماره پیشنهاد میکند که میتوانید در بین آن ها، یک شماره را انتخاب کنید.

انتخاب بین پنج شماره پیشنهادی
انتخاب بین پنج شماره پیشنهادی

 

حالا، شماره مجازی شما تشکیل شد. در این مرحله از شما درخواست میشود شماره مجازی جدیدتان را با دوستانتان در فیسبوک به اشتراک بگذارید که میتوانید با فشردن “No” این درخواست را رد کنید.

رد درخواست پست شماره در فیسبوک
رد درخواست پست شماره در فیسبوک

 

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، در صفحه اصلی TextNow امکان ارسال پیامک و برقراری تماس مهیا شده است. اگر آیکون بالا و سمت راست را لمس کنید، منوی کشویی اپلیکیشن نمایان خواهد شد.

صفحه اصلی اپلیکیشن
صفحه اصلی اپلیکیشن

 

در این قسمت، میتوانید پیام های ارسال شده (Conversation)، تاریخچه تماس ها (Call History)، تماس های بین المللی (International Calls) و گزینه های دیگر را مشاهده کنید. با فشردن آیکون چرخ دنده در بالای صفحه، میتوانید به منوی تنظیمات وارد شوید.

منوی کشویی
منوی کشویی

 

در ورود به بخش “Profile” میتوانید نسبت به تغییر رمز ورود، شماره تلفن و… اقدام کنید. موارد دیگر مثل Messaging، Calling، Notifications و Display برای تنظیمات ارسال پیام، تماس، اعلان ها و طراحی اپلیکیشن هستند. همچنین با فشردن دکمه “Log Out” میتوانید از حساب کاربری خود خارج شوید.

بخش تنظیمات
بخش تنظیمات

 

در بخش “Profile” میتوانید برای خود نام تعیین کنید، شماره مجازی خود را تغییر دهید، آدرس پیامک را عوض کنید یا ایمیل خود را تعویض کنید. بخش آخر هم برای تغییر رمز عبور تعیین شده است.

بخش Profile
بخش Profile

 

با ورود به بخش “TextNow Number” میتوانید نسبت به تغییر شماره اقدام کنید. به یاد داشته باشید که تغییر شماره برای بار اول بلامانع است، ولی برای تغییر دوباره شماره، باید ۱۵ روز صبر کنید.

نکته: اگر بعد از وارد کردن ایمیل به صفحه complete captcha منتقل شدید، دکمه “I am not a robot” را فشار داده سپس کار گفته شده را انجام دهید. البته معمولاً به این صفحه منتقل نمیشوید ولی اگر منتقل شدید و گزینه “I am not a robot” ظاهر نشد، سرور نرم افزار تغییر IP را تغییر دهید.

 

برخی امکانات اپلیکیشن TextNow اندروید

  • ایجاد و دریافت تماس های صوتی
  • دریافت بسته هدیه مکالمه و پیامک پس از ثبت نام در اپلیکیشن
  • امکان ارسال و دریافت پیامک
  • اختصاص یک شماره مجازی از آمریکا یا کانادا
  • ارسال، دریافت و ذخیره تصویر
  • تغییر و تنظیم اعلان ها و رینگتون در اپلیکیشن
  • قابلیت تغییر و سفارشی سازی ظاهر و پس زمینه اپلیکیشن
  • امکان افزودن امضا با متن ها

تغیرات نسخه v6.14.0.3

  • ویژگی های جدید + رفع برخی باگ ها و مشکلات و بهینه سازی عملکرد کلی

دانلود

دانلود TextNow نسخه ۶.۱۴.۰.۳

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا