این قمقمه کوچک ۷۰ ابزار کاربردی مختلف در اختیار شما می‌گذارد (+عکس)

دستگاه جدید «کَمپس» به گونه‌ای طراحی شده است که در مجموع ۷۰ ابزار و قابلیت کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد و بدنه بیرونی آن یک چراغ قوه پرنور و باکیفیت را ارایه می‌کند تا به کمک آن بتوانید محیط پیرامون را با روشنایی مورد نیاز خود مشاهده کنید.

موبنا – فراموش کردن ابزارها و لوازم کاربردی در تورهای کوهنوردی یا دیگر برنامه‌های طبیعت‌گردی دشوار می‌تواند مشکلات فراوانی را به همراه بیاورد و در این میان شرکت «وی‌اس‌اس‌ال» از تولیدکنندگان سرشناس ابزار و وسایل محصول جدیدی ارایه کرده است تا برداشتن ابزار مورد نیاز و به خاطر سپردن آنها برای شما آسان شود و این محصول جدید برای تمام سفرها و برنامه‌های شما می‌تواند کاربرد داشته باشد. این کمپانی توضیح داد دستگاه جدید «کَمپس» به گونه‌ای طراحی شده است که در مجموع ۷۰ ابزار و قابلیت کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد و بدنه بیرونی آن یک چراغ قوه پرنور و باکیفیت را ارایه می‌کند تا به کمک آن بتوانید محیط پیرامون را با روشنایی مورد نیاز خود مشاهده کنید.

این قمقمه کوچک 70 ابزار کاربردی مختلف در اختیار شما می‌گذارد (+عکس)

«وی‌اس‌اس‌ال» پیش از آنکه این مجموعه کاربردی را روانه بازار کند محصولات مشابه دیگری هم در این زمینه تولید کرده بود. سال گذشته فلش ال‌ای‌دی این شرکت برای روشنایی محیط پیرامون بسیار مورد توجه قرار گرفت که با بدنه سیلندری خود قابلیت‌های مختلفی ارایه می‌کرد. «وی‌اس‌اس‌ال فلاسک» محصول دیگری بود که سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و به جز چراغ قوه پرنور قابلیت‌های دیگری نظیر قطب‌نما، محفظه مخصوص آب آشامیدنی، در بازکن و … را ارایه می‌کرد.

این قمقمه کوچک 70 ابزار کاربردی مختلف در اختیار شما می‌گذارد (+عکس)

شرکت «وی‌اس‌اس‌ال» این بار سعی کرده است با یک طراحی متفاوت تعداد بیشتری از ابزارهای کاربردی مورد نیاز شما را در یک مجموعه جاسازی کند. این گروه برای طراحی و ساخت «وی‌اس‌اس‌ال کَمپ» سه سال زمان صرف کرده است تا در مجموع مجموعه‌ای شبیه به چاقوهای سوئیسی با انواع مختلف قابلیت‌ها و کاربردها در اختیار شما قرار گیرد.

این قمقمه کوچک 70 ابزار کاربردی مختلف در اختیار شما می‌گذارد (+عکس)

چراغ قوه‌ای که برای این مجموعه در نظر گرفته شده بسیار پرنور است و روشنایی با توان ۲۰۰ لومن تولید می‌کند و شما برای استفاده از آن چهار حالت مختلف در اختیار دارید که به کمک آن می‌توانید شرایط تابش نور را متناسب با محیط پیرامون انتخاب کنید. زمانی که باتری این چراغ قوه به طور کامل شارژ می‌شود معادل ۲۰ ساعت روشنایی را در اختیار شما می‌گذارد و در انتهای دیگر این مجموعه یک قطب‌نما قرار گرفته است و در کنار آن هم دماسنج ویژه‌ای که می‌تواند دمای هوا از منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۵۰ درجه سانتی‌گراد را نمایش دهد.

شکل ظاهری «کَمپ» شبیه به ساندویچ است و این محصول در اصل یک سیلندر ۲۳ سانتی‌متری از جنس آلومینیوم محسوب می‌شود که تمام ابزارهای کاربردی را در خود جا داده است و همه آنها با دقت کنار هم قرار گرفته‌اند. بدنه این دستگاه ضدآب است و بنابراین اتصالات و تجهیزات داخلی هرگز خراب نمی‌شوند و شما با کشیدن بخش قطب نما به بیرون می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

این قمقمه کوچک 70 ابزار کاربردی مختلف در اختیار شما می‌گذارد (+عکس)

در قسمت داخلی بدنه یک شمع از جنس موم تعبیه شده است که به مدت ۴ ساعت برای شما نور و حرارت ایجاد می‌کند و همچنین یک تکه پارچه از جنس بامبو که به کمک آن می‌توانید محیط پیرامون خود را تمیز کنید. در کنار آن یک کیسه یک لیتری آب را مشاهده می‌کنید و همنین یک طناب ۷.۶ متری تا بتوانید غذای خود را روی شعله آتش به صورت آویزان نگه دارید تا پخته شود. این محصول یک کیت ویژه برای روشن کردن آتش را نیز شامل می‌شود و همچنین کبریت‌های ضدآب را می‌توانید داخل آن بیابید. این در حالی است که کیت ماهیگیری شامل قلاب، قرقره، طعمه و نخ برای ماهیگیری هم در نظر گرفته شده است.

از دیگر ابزارهای کاربردی که در این سیستم جاسازی شده است می‌توان به چسب‌های ویژه برای مداوای زخم‌های سطحی یا نوارهای مخصوص پا در پیاده‌روی‌های طولانی اشاره کرد. در این مجموعه همچنین می‌توانید ابزارهای کاربردی مختلف از جمله سیم چین، در بازکن، کیت خیاطی مخصوص دوختن، و قلاب‌های اضافه برای آویزان نگه داشتن اشیا مختلف را مشاهده کنید. همچنین در بخش ویژه این سیلندر کاربردی برخی لوازم حیاتی قرار گرفته است که از جمله آنها می‌توان به سوت مخصوص دور کردن حیوانات وحشی به خصوص خرس، آیینه مخصوص ارسال سیگنال، قرص‌های مخصوص تصفیه آب، و یک جعبه کمک‌های اولیه به همراه باند زخم، پین‌های ایمنی، دستمال‌های ضدعفونی و … اشاره کرد.

شرکت «وی‌اس‌اس‌ال» این محصول کاربردی و متفاوت را به مرکز توسعه استارت‌آپی «کیک‌استارتر» ارسال کرده است تا سرمایه لازم برای تولید انبوه آن را جذب کند. دستگاه «کَمپ» تاکنون موفق به جذب سرمایه ۱۰۰ هزار دلاری شده است و شرکت سازنده می‌گوید که در نظر دارد آن را با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به تولید انبوه برساند. قرار است این مجموعه با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف روانه بازار شود و بر این اساس قیمت پایه برای آن ۱۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا