ساعات کار شعب پست بانک افزایش یافت

عضو هیات مدیره پست بانک از افزایش ساعات فعالیت شعب پست بانک تا پایان سال خبر داد و گفت: به‌منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی آنان به خدمات متنوع بانکی در ایام پایانی سال جاری، ساعات کار شعب این بانک از ۱۲ اسفندماه تا ۲۸ اسفندماه ‌سال جاری تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلامحسین صباغی عضو هیات مدیره و رییس ستاد نوروزی پست‌بانک‌ایران گفت: به‌منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی آنان به خدمات متنوع بانکی در ایام پایانی سال جاری، ساعات کار شعب این بانک از ۱۲ تا ۲۸ اسفندماه ‌امسال تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.
وی با تاکید بر آمادگی تمامی کارکنان بانک به ویژه شعب و باجه‌های بانکی برای حضور موثر جهت خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام پایانی سال و نوروز تصریح کرد: شعب این بانک درسطح کشور در اسفندماه سال‌جاری از دوازدهم لغایت بیست و هفتم طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۶و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۷ و ۳۰دقیقه لغایت ۱۵ آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند که البته باجه‌های بانکی نیز طی این ایام از ساعت ۸ لغایت ۱۴و ۳۰دقیقه و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ لغایت ۱۳ و ۳۰دقیقه آماده خدمت‌رسانی هستند.
وی افزود: ساعات کار شعب این بانک در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه در تمامی شعب سطح کشور از ساعت ۷و۳۰ دقیقه لغایت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روز بیست و نهم اسفندماه نیز شعب منتخب این بانک از ساعت ۹ لغایت ۱۲ و ۳۰دقیقه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.
صباغی با بیان اینکه باجه‌های بانکی در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه از ساعت ۸ لغایت ۱۳ آماده خدمت‌رسانی و بیست‌و‌نهم اسفندماه تعطیل هستند، اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۷ شعب منتخب این بانک سوم و چهارم فروردین‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ارایه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های بانکی نیز طی این روزها تعطیل می شوند.
رییس ستاد نوروزی پست‌بانک‌ایران عنوان کرد: برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگا‌هِ‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و ازطریق تلفنبانک ۸۴۲۸۴ برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره ۸۴۲۸۴(۰۲۱) برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند.
وی ادامه: لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن به زودی در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا