کمپین «رنگین نت» شرکت مخابرات ایران با طرح‌های سفارشی‌سازی شده برای مشتریان

کمپین رنگین نت شرکت مخابرات ایران با سرویس‌های مبتنی برافزایش سرعت، مودم دار، اقتصادی و همچنین سرویس‌های زمان‌دار که طبق خواست مشتریان با سلایق مختلف طراحی‌شده، در حال اجرا است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، طرح‌های کمپین رنگین نت شامل بسته‌های سرشار، سحرخیز، شب‌نشین، روستایی در حجم‌ها و سرعت‌های مختلف در اختیار تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران قرارگرفته است.
سرویس‌های “اقتصادی” این کمپین در قراردادهای سه، شش و دوازده‌ماهه تنظیم‌شده و بیشتر برای مشتریانی که مصرف اینترنت کمتری نسبت به مشتریان دیگر دارند طراحی‌شده و باقیمت مناسب و به‌صرفه در اختیار این نوع از مشتریان قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش در دیگر طرح‌های کمپین رنگین نت علاوه بر حجم و سرعت اختصاص‌یافته، امتیازهای ویژه‌ای نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است؛ به‌نحوی‌که دربسته‌هایی با عنوان “سحرخیز”، ترافیک خاص بین ساعت ۵ تا ۱۱ صبح در سرعت‌های مختلف از ۲ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و تا حجم ۸۰ گیگابایت عادی و ۲۵۰ گیگابایت در ساعات خاص به‌صورت ماهانه قابل‌استفاده برای مشتریان می‌باشد.
همچنین در سرویس “سرشار “، با استفاده از تخصیص حجم قابل‌توجهی از ترافیک در ساعات خاص، حجم قابل‌توجه و بیشتری نسبت به سرویس‌های استاندارد برای مشتریان لحاظ شده است تا نیاز مشتریان پرمصرف را با حداکثر سرعت و حجم ممکن فراهم شود.
سرویس شب‌نشین نیز مشابه سرویس‌های سحرخیز، با تغییر ساعت خاص مصرف از صبحگاه به شب‌هنگام (۲ تا ۷ صبح) تعریف‌شده است.
بر اساس این گزارش در این کمپین سرویس‌هایی با مودم رایگان با مدت قرارداد ۲۴ ماهه ارائه‌شده که قابل‌عرضه برای مشتریان جدید اینترنت شرکت مخابرات ایران است.
طرح‌های مختلف رنگین نت با توجه به تحقیقات صورت گرفته در مبحث نیازسنجی بازار و لزوم طراحی کمپین‌های اینترنتی برای انواع مشتریان شرکت، طراحی و به‌صورت سفارشی‌سازی شده در اختیار مشتریان شرکت مخابرات ایران قرارگرفته است.
گفتنی است مشتریان می‌توانند برای دریافت جزئیات بیشتر و موردنیاز خود در مورد کمپین رنگین نت به وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانیwww.tci.ir مراجعه و یا با سامانه ۲۰۲۰ مربوط به فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا