سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B برگزار می‌شود

مدیران و فعالان کسب و کارهای B۲B کشور در سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B کشور در روزهای اول، دوم و سوم اسفندماه در محل جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف حضور پیدا می‌کنند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش آکادمی فروش، بنابر اعلام روابط‌عمومی سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B، این رویداد تخصصی پس از برگزاری موفق دو سمینار تخصصی در این حوزه، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، امسال با حمایت کمیته مدیریت و اقتصاد انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف در جهاد دانشگاهی این دانشگاه برگزار می‌شود و علاوه بر مباحث فروش و مذاکره، مباحث تحقیقات بازار، تبلیغات، برندینگ، استفاده از ابزارهای اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و نحوه حضور در بازارهای بین‌المللی B۲B، مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از برگزاری ۳۰ ساعت آموزش تخصصی، گواهی مورد تأیید ریاست جمهوری به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

اهمیت مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B

بازاریابی و فروش B۲B یا بازاریابی و فروش صنعتی، سازمانی، شرکتی یا بین بنگاهی به عنوان یکی از روش‌های مهم در بازاریابی و فروش شناخته می‌شود. در این روش بازاریابی و فروش، کسب و کارها، محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر را به آنها ارائه می‌دهند. در حقیقت در این روش بازاریابی و فروش، مشتریان و خریداران، افراد عادی نیستند؛ بلکه خودشان دارای کسب و کار مستقل هستند. اگر مشتریان کسب و کار از افراد عادی جامعه باشند، باید با روش بازاریابی مصرفی محصولاتش را به مصرف‌کنندگان بفروشد. بازاریابی صنعتی پیچیده‌تر از بازاریابی مصرفی است. در بازاریابی و فروش B۲B، افراد باید با ریزه کاری‌ها و نکات این کار آشنا باشند تا بتوانند محصولاتشان را به خوبی به افراد معرفی کنند و به فروش برسانند.

چرا باید در این رویداد تخصصی شرکت کنم؟

در سالهای اخیر، بازارهای B۲B رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشته‌اند و بسیاری از شرکت‌ها، به فعالیت در این بازارها علاقه‌مند شده‌اند. با توجه به تخصصی و پیچیده‌تر بودن بازارهای B2B و همچنین توسعه ابزارها، روش‌ها و بازارهای جدید داخلی و بین‌المللی، لازم است کسب و کارهای B۲B با مهارت‌ها، ایده‌ها و ابزارهای جدید آشنا شده تا بتوانند در شرایط رکود، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنند.

راه‌های ارتباطی و ثبت‌نام در رویداد

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره‌های ۶۶۵۱۰۹۲۲ و ۶۶۵۲۱۵۳۷ و یا وب‌سایت کسب ناب با دبیرخانه این رویداد در ارتباط باشند و از طریق این لینک در رویداد ثبت‌نام کنند. ضمناً ۲۰% تخفیف ویژه کابران آکادمی فروش با کد salesdemy نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

موضوعات مورد بررسی در سمینار

۱. روندها و چالش‌های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین‌المللی

۲. تکنیک‌های ورود به بازارهای B2B بین‌المللی

۳. تبلیغات و ارتباطات بازاریابی اثربخش در بازارهای B۲B

۴. برندسازی و معماری برند کسب و کارهای B۲B

۵. بازاریابی دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی در بازارهای B۲B

۶. نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B۲B

۷. آشنایی با وبسایت‌های B2B بین‌المللی (علی بابا و…)

کارگاه‌های تخصصی رویداد

۱. تحقیقات بازار در بازارهای B۲B

۲. بازاریابی داده محور در بازارهای B۲B

۳. تکنیک‌های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B۲B

۴. نقش مدل SPIN در مذاکرات B۲B

۵. بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در بازارهای B۲B

۶. افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتال (lead generation)

۷. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب و کارهای B۲B

۸. نقش “marketplace” در افزایش فروش و کاهش هزینه‌های تبلیغات B۲B

لازم به ذکر است تمامی کارگاه‌ها و موضوعات اعلام شده توسط اساتید صاحب‌نام و کارآفرینان کشور مورد بحث قرار می‌گیرند. ضمناً پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین‌المللی با حضور کارآفرینان و مدیران موفق صنعت B۲B نیز برگزار می‌شود.

سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B۲B برگزار می‌شود

 منبع: آکادمی فروش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا