بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب چیذر، دولت و دروس در شهر تهران

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب بانک، روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه از شعب چیذر، دولت و دروس در شهر تهران بازدید به عمل آورد.

مجله آنلاین موبنا -به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را ارائه دادند.

بر اساس این گزارش عاطفه قدوسی رئیس شعبه چیذر، مریم اکبری رئیس شعبه دولت و نسرین ملکی رئیس شعبه دروس، با خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک برای حضور و بازدید از شعب، از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازدیدها را افزایش انگیزه کاری و دلگرمی بیشتر عنوان کردند.

گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش تهرانفر در جریان این بازدیدها از همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد کلی بانک و به ویژه شعب، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و همچنین مدیران ارشد بانک مطرح کنند.

وی همچنین افزود: مشتریان با کارکنان شعب ارتباط مستقیم و رودررو دارند و با سهولت بیشتری می‌توانند در جریان نظرات، درخواست‌ها و پیشنهادهای مشتریان قرار بگیرند. معرفی محصولات جدید به مشتریان بانک از طریق شعب صورت می‌گیرد و بنابراین نواقص و کاستی‌های احتمالی نیز برای بهبود، تکمیل و اصلاح ابزارها و محصولات، باید از طریق شعب به مدیران ارشد انتقال یابد.

وی همچنین گفت: حمایت همه‌جانبه از شعب و تسریع در رسیدگی به نیازها، درخواست‌ها و مشکلات آنان از اولویت‌های اصلی تمامی مدیریت‌های ستادی است و آمادگی کامل وجود دارد تا با هم‌فکری و تعامل صف و ستاد، عملکرد کلی بانک را ارتقاء ببخشیم.

بر اساس این گزارش در پایان جلسه کاری مدیران ارشد با روسا و معاونین شعب، تهرانفر در دیداری صمیمانه با یکایک همکاران این شعب، از زحمات و تلاش های آنان تقدیر به عمل آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا