نوروز امسال بلیط اتوبوس برای ۱۰۰ درصد مقاصد ایران موجود است

در ایام نوروز بین ۵۰۰ تا ۷۸۰ هزار نفر با اتوبوس به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند که علی بابا می‌تواند بهترین خدمات را در زمینه فروش بلیط اتوبوس به این مسافران ارائه دهد.

مجله آنلاین موبنا – مسافران شهرهای مختلف که قصد دارند با اتوبوس به سفرهای نوروزی بروند، می‌توانند برای خرید  بلیط اتوبوس تهران مشهد یا هر مبداء  مقصد دیگری از طریق علی بابا اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، مسافران شهرهای مختلف کشور می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا، بلیط سفر نوروزی خود را به ۱۰۰ درصد مقاصد  کشور به صورت اینترنتی خریداری و هزینه‌ آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنند و علاوه بر این از خدمات ویژه علی بابا بهره‌مند شوند.

همچنین بر اساس اعلام  احمدرضا عامری، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور، برای نوروز امسال، ۱۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس مسافربری در خدمت مسافران است که ظرفیت اتوبوس‌های VIP در حدود ۲۴ نفر و ظرفیت اتوبوس‌های معمولی ۴۰ صندلی است.

به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که در ایام نوروز بین ۵۰۰ تا ۷۸۰ هزار نفر با اتوبوس به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کنند که علی بابا می‌تواند بهترین خدمات را در زمینه فروش بلیط اتوبوس به این مسافران ارائه دهد.

اگر شما هم اتوبوس را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم همین حالا به وبسایت علی بابا مراجعه و همانطور که بلیط قطار کرمان تهران ، بلیط قطار قزوین مشهد یا هر مقصد دیگری را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید، بلیط اتوبوس را آنلاین خریداری کرده و هزینه‌ آن را با کارت‌های شتاب پرداخت و از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته علی بابا بهره‌مند شوید.

پس همین حالا به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید و تجربه شایسته‌ای از سفر برای خود ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا