بیمه نوین برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

بیمه نوین برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کردهمزمان با دوازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی و نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه نوین موفق به دریافت لوح تقدیر سه ستاره گردید.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شرکت بیمه نوین در دومین حضور خود در این جایزه ملی، با ارتقای سیستم‌‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌‌های شفاف خود، لوح تقدیرنامه سه ستاره را کسب کرد.
برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقا سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است و شرکت‌‌کنندگان در این رویداد، در هر دوره با ارائه اظهارنامه‌های مالی به جایزه ملی مدیریت مالی ایران، فرآیندها و نظام‌های مالی خود را در معرض ارزیابی قرار می‌دهند. همچنین هدف برگزارکنندگان این دوره‌ها، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.
گفتنی است نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور حدود ۱۰۰ موسسه اقتصادی، خدماتی و صنعتی روز دوشنبه ۶ اسفند ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا