کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان استان کرمانشاه برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی یک روزه توانمندسازی بانوان برای کارآفرینی از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان، مربیان و سرپرست خانوار در روستای ده پهن برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، در کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان برای کارآفرینی از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف توانمندسازی بانوان در ایجاد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی برگزار شد، ۵۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار، دانش آموزان مقطع دبیرستان و مربیان شرکت کردند.

سعید مطاعی کارشناس فناوری اطلاعات این اداره کل و مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با تشریح هدف برگزاری این کارگاه، گفت: امروزه فناوری اطلاعات با ایجاد شغل های نوین توانسته فرصت های شغلی بسیار زیادی برای اقشار مختلف جامعه بویژه بانوان بوجود آورد.

وی افزود: بر بانوانی که در بخش دولتی و خصوصی شاغل هستند، فناوری اطلاعات با ایجاد شبکه های گسترده توزیع خدمات در سطح ملی و جهانی توانسته فرصت های بسیاری برای بانوان خانه دار نیز بوجود آورد.

در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج و آموزش فرهنگ کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات تصریح کرد: می توانیم فرصت های بسیاری را برای نقش آفرینی بانوان در حوزه کارآفرینی و خلق کسب و کارهای نوین بوجود بیاوریم.

در پایان این کارگاه شرکت کنندگان در خصوص تولیدات خود در زمینه‌های مختلف و نحوه فروش آنها به بحث و گفت و گو پرداختند.

بر اساس این گزارش، کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان برای کارآفرینی از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با همکاری بخشداری مرکزی و با حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان، مربیان و سرپرستان خانوار در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده پهن استان کرمانشاه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا