بنیاد شهید هم به طرح «مهردانا» پیوست

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در گفتگویی با اشاره به عملیاتی شدن طرح “مهردانا” در سراسر کشور گفت: بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین بیمه دانا و بنیاد شهید و امور ایثارگران، از این پس تمامی کارکنان این بنیاد در سراسر کشور می‌توانند ازمزایای طرح مهر دانا استفاده کنند.
وی گفت: با امضای این تفاهم‌نامه هر یک از کارکنان بنیاد شهید می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور برای خرید بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود مانند بیمه شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی، بدون مراجعه به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بدون کارمزد و ضامن تا سقف ۲۵ میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کنند.
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا در باره جزییات این تفاهم‌نامه نیز گفت: کارکنان بنیاد شهید قادر خواهند بود تسهیلات مورد اشاره خود را دریافت کرده و به صورت گواهی کسر از حقوق آن را بازپرداخت کرده و سپس نیازهای بیمه‌ای خود را از آن طریق تامین کنند.
حسینی افزود: در فاز اول این طرح، سهامداران سهام عدالت و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از تسهیلات بانکی و بیمه‌ای برای تهیه بیمه‌نامه استفاده می‌کنند و اکنون کارکنان بنیاد شهید هم می‌توانند تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دیگری هم در آینده نزدیک به این طرح خواهند پیوست، ابراز امیدواری کرد: با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، ضمن حمایت از سبد اقتصادی خانوار و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم و نیز گسترش نظام بانکداری اسلامی، ضریب نفوذ بیمه در جامعه به میزان چشمگیری افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا