مشکلات شرکت‌های بومی درحوزه فاوای استان آذربایجان غربی بررسی شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات شرکت های حوزه فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: آمارها نشان می دهد ظرفیت خوبی برای تولید نرم افزار در استان برای کاهش هزینه های ارگان ها و همچنین دسترسی آسان مردم به خدمات دولت وجود دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد در این دیدار ضمن تشریح سیاست ها و برنامه های وزارت در حمایت از شرکت های بومی در حوزه ICT گفت:حمایت از شرکت های بومی باعث شکوفایی این حوزه در استان شده و توسعه اشتغال و کاهش هزینه ها را در پی دارد.
مدیر کل ICT آذربایجان غربی افزود: اداره کل با معرفی شرکت های توانمند استان به ارگان ها و دستگاه های سایر استان ها در بحث توانمندسازی این شرکت ها تلاش می کند و رفع موانع اداری و جلب همکاری سایر دستگاه های مرتبط از دیگر فعالیت های اداره کل برای حمایت از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات استان است.
در این جلسه به طور خاص مشکل برخی از شرکت ها بررسی و تصمیماتی جهت تسهیل در امورات آنها اتخاذ شد.
در این جلسه مقرر شد، با مخابرات ایران برای همکاری با شرکتی که در خصوص توسعه اپلیکیشن تلفن همراه برای پرداخت الکترونیکی هزینه خدمات فعالیت می کند رایزنی شده و همچنین با سایر دستگاه های خدمات رسان برای رفع موانع موجود مکاتباتی صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا