دانلود Turbo league بازی مسابقه‌ای آنلاین «توربو لیگ»

این روز ها آن‌طور که از بازی های جدید بر می آید؛ سازندگان تمایل بسیاری برای ایجاد تجربه رقابتی با کاربران واقعی دارند. Turbo league نیز مانند بسیاری از بازی های نوین قصد دارد هیجان رقابت با بازیکنانی از جنس خودمان را در قالب مسابقات فوتبال ماشین ها، به دستگاه های اندروید بیاورد!

موبنا – اگر اهل بازی های کامپیوتری یا کنسولی باشید حتما با بازی مشهور Rocket League آشنا هستید. بازی توربو لیگ که در ابتدا برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده بود، جایگزینی برای عنوان محبوب Rocket League به حساب می آید که اخیرا برای پلتفرم اندروید نیز به انتشار رسیده و علاقه مندان این بازی آنلاین مهیج را غافلگیر کرده است. گرافیک بازی بسیار عالی است و حال و هوای اتومبیل ها، گیم پلی و میادین مسابقه بسیار شبیه به راکت لیگ طراحی شده اند. و اما ویژگی قابل توجه دیگر این بازی قابلیت Cross Platform آن است بدین معنا که؛ بازیکنان رقیب شما می توانند کاربر سیستم عامل های موبایل دیگر باشند. گیم پلی بازی یاد آور مسابقات فوتبال است اما با این تفاوت که بازیکنانِ حاضر در میدان، با اتومبیل های خود به مصاف هم می روند! شما به عنوان یکی از بازیکنان در تیمی حداکثر سه نفره در برابر سه نفر رقیب قرار می گیرید که هر یک اتومبیل های منحصر به فرد خود را داشته و باید توپ بزرگ موجود در میدان را وارد دروازه تیم مقابل کنند.

جایگزین بی‌چون‌چرای بازی مشهور Rocket League برای دیوایس های اندروید!
گرافیک باور نکردنی برای یک بازی ۸۵ مگابایتی!
بازی آنلاین است

Turbo league

شاید قبل از تجربه بازی فکر کنید که تنها یک تشابه اسمی برای تبلیغات کاذب، وجه مشترک دو بازی مذکور است اما وقتی با منو اصلی خارق العاده و تنظیمات گیم پلی بازی مواجه شوید دقیقا نتیجه برعکس حاصل می شود! منو اصلی با نمایش اتومبیل شما همراه است که حرکات دوربین را با نرخ فریم حیرت انگیز به اجرا می گذارد. جزئیات گرافیکی اتومبیل ها در این منو خیره کننده است و قطعا در سطح بازی های درجه یک مسابقه ای می باشد. ویژگی های جانبی متنوعی از جمله چت خصوصی و عمومی با دیگر کاربران، وجود انواع اتومبیل های تخیلی و نسل آینده، بخش سفارشی سازی ظواهر اتومبیل ها و تنظیمات گیم پلی در دسترس بازیکن هستند که تجربه بازی را لذت بخش تر نموده اند.

Turbo league

از ویژگی های حاشیه ای که بگذریم به بخش اصلی یعنی حالت مولتی پلیر؛ از حالت های گیم پلی بازی می رسیم. درست است که سوای بخش چند نفره دو بخش دیگر نیز وجود دارد اما زیبایی توربو لیگ ،همچون راکت لیگ، در حالت آنلاین نمایان می شود. اتومبیل ها به شدت با هم برخورد می کنند و جدال بر سر تصاحب توپ بالا می گیرد! هر بازیکن برای به ثمر رساندن گل طمع می کند و زمانی که خطر گل خوردن وجود دارد همه اعضای تیم متحد می شوند. لحظات آخر که تعیین کننده برد و باخت طرفین است، فوق العاده آدرنالینی خواهد بود. این بازی مدت زیادی نیست که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و با بیش از ۱۰۰ هزار دانلود رسمی نمره ۴.۲ را در پلی استور کسب کرده است.

توجه: بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و برای شرکت در مسابقات مولتی پلیر باید قبل از اجرای بازی به فی-لترش_کن متصل شوید.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Turbo league
  • دسته: مسابقه ای
  • ورژن: ۱.۳
  • شرکت سازنده: Zero Four LLC
  • حجم: فایل نصبی: ۸۵ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۳.۰ و بالاتر

تصاویر Turbo league:

دانلود بازی توربو لیگ:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا