خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت در استان ایلام به دو برابر می شود

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام در جلسه کارگروه دفاترپیشخوان اظهارکرد: دفاتر پیشخوان دولت نیز باید کیفیت خدمات خود را افزایش داده واقدامات مورد نیاز را برای خدمات رسانی بیشتر به مردم انجام دهند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان استان با موضوع برونسپاری خدمات دستگاههای اجرایی(شرکت پست و بیمه سلامت استان) در محل اداره کل ICT برگزار شد.

عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه در کارگروه دفاتر پیشخوان استان با موضوع برونسپاری خدمات دستگاههای اجرایی با تاکید بر چابک سازی دولت و واگذاری خدمات سازمان ها و مراکز دولتی به دفاتر اظهار کرد: اداره کل ICT استان در این زمینه پیگیر بوده و طبیعتا برای پیاده سازی مصوبات قانونی اقدامات لازم را انجام می دهد، در زمینه دفاتر نیز با توجه به مصوبه قانونی، نظارت و پیگیری های لازم را انجام می دهیم که همه اینها در نهایت منجر به کاهش هزینه های جاری و کمک به عمومی مردم می شود.

وی با اشاره به مقاومت برخی سازمان ها و ادارات در واگذاری خدماتشان به دفاتر پیشخوان تصریح کرد: در این زمینه باید بررسی های لازم را انجام داده و ریشه یابی کرده و دلایل آن را شناسایی کرد، از طرفی با توجه به زیاد بودن خدمات سازمان ها طبیعی است که نمی شود همه آن ها را احصا کرد چون خدمات در حال افزایش بوده و در عین حال متغیر است.

بیرامی در ادامه گفت: باید خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت به دو برابر میزان فعلی افزایش یابد و این ظرفیت وجود دارد، در عین حال دفاتر پیشخوان دولت نیز باید کیفیت خدمات خود را افزایش داده و اقدامات مورد نیاز را برای خدمات رسانی بیشتر به مردم انجام دهند.

رییس کارگروه دفاتر پیشخوان به مشکل درآمد دفاتر نیز اشاره و اظهار کرد: از مهم ترین مشکلات دفاتر موضوع درآمد پایین،تعرفه های کمی که از ارائه خدمات به مردم دریافت می کنند و هزینه های بالا است که باید برای این موضوع راهکاری اندیشیده شود و کمک های لازم صورت گیرد.

بیرامی با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد خدمات واگذار شده به دفاتر برای بالا رفتن درآمد آن ها گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که دفاتر پیشخوان دولت از آن ها ناراضی هستند بحث ثابت بودن تعرفه ارائه خدمات است که سالهاست ثابت مانده واین موضوع نیز باید مورد بررسی قرار گرفته و راهکاری منطقی برای آن اندیشیده شود.
در این جلسه بحث برونسپاری خدمات بیمه سلامت استان و همچنین شرکت پست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد لیست خدمات قابل واگذاری را در جلسه آتی کارگروه ارائه و نحوه برونسپاری خدمات مشخص شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا