جلسه برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران استان کرمانشاه برگزار شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به حجم سفرهای نوروزی به استان کرمانشاه به‌ عنوان یکی از مقصدهای گردشگری در سال‌های اخیر بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از مقصدهای گردشگری در ایام نوروز است گفت: خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به ویژه در نقاط گردشگری و مسیرهای مواصلاتی و جاده‌ای ارائه می شود.

بهنیا با اشاره به حجم بالای مسافرت در ایام نوروز به کرمانشاه گفت: با توجه به ماهیت خدمات رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و واحدهای تابعه و اهمیت ایام نوروز باید همه دستگاه‌های استانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی ارائه خدمات مناسب را داشته باشند.

وی با تاکید به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نوروز ۱۳۹۷ که بیش از یک‌‌ میلیون و ۹۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند، بر بکارگیری تمامی توان بخش‌های حوزه ICT از جمله ارتباطات و تلفن همراه، خدمات لجستیکی پست و ارائه خدمات پولی و بانکی پست بانک و دیگر واحدهای تابعه برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان تاکید کرد.

در ادامه جلسه تمامی مدیران حوزه ICT استان گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه و آمادگی مجموعه خود را برای ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به مسافرین نوروزی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برنامه ریزی و آمادگی این حوزه به ریاست شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و با حضور مدیران سازمان های تابعه در محل اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمانشاه تشکیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا