مصوبات سفر وزیر ارتباطات به شهرستان دماوند در زمان مقرر انجام می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از تشکیل جلسه پیگیری مصوبات سفر وزیر ارتباطات در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: به منظور بررسی زمان اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات به شهرستان دماوند جلسه ای در فرمانداری این شهرستان با حضور اپراتورها و نمایندگان شرکت های زیر مجموعه برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این جلسه با بیان اینکه دسترسی همگانی مردم به خدمات ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از اولویت ها و برنامه های وزارت ارتباطات است، گفت: مصوبات سفر آذری جهرمی وزیر ارتباطات به شهرستان دماوند که برای توسعه دسترسی همه مردم به خدمات و همچنین برخورداری از مزیت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان است، در زمان مقرر انجام می شود.
وی افزود: به همین منظور جلسه بررسی و پیگیری این مصوبات در فرمانداری دماوند با حضور نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای سرویس دهنده و فرماندار شهرستان برگزار شد.
رضایی تصریح کرد: برای اجرای این مصوبات از ظرفیت و قابلیت های سایر بخش های دولتی و شهرداری دماوند برای انجام به موقع برنامه ها استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا