رستوران‌های قشم؛ از قلعه تا حاج غفور

قشم از جمله مقاصد گردشگری است که همه ساله گردشگران بسیاری به سمت خود می‌کشاند. چشیدن طعم غذاهای این منطقه از جاذبه‌های قشم است. در این مقاله با رستوران‌های قشم آشنا می‌شویم.

موبنا – اگر ذائقه شما با غذاهای تند سازگار است و از خوردن آن‌ها لذت می‌برید، حتما غذاهای محلی قشم را امتحان کنید. ماهی‌های مختلف با شیوه‌های پخت متفاوت از جمله هیجان‌انگیزترین تجربیات شما در سفر به قشم خواهد بود.

به یاد داشته باشید که کجارو علاوه بر معرفی رستوران‌ها، فهرست کاملی از جاهای دیدنی قشم را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز درباره آن‌ها را بدست آورده و برنامه‌ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید.

همچنین برای انتخاب تور قشم نیز می‌توانید از کجارو کمک بگیرید. ما با همکاری آژانس‌های گردشگری ده‌ها تور به مقصد قشم را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با مقایسه آن‌ها بهترین تور را با پایین‌ترین قیمت از فروشندگان معتبر خریداری کنید.

در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم شما را در یافتن رستوران و غذای باب میلتان در قشم راهنمایی کنیم.

رستوران قلعه

رستوران قلعه قشم

کمی آن طرف‌تر از قلعه پرتغالی، رستوران قلعه را می‌بینید که یکی از بهترین رستوران‌های قشم به حساب می‌آید. نمای رو به دریای این رستوران مطمئنا لذت غذا را برای شما دو چندان می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید در داخل یا در خارج از رستوران غذا را میل کنید.

منوی این رستوران بسته به صید روزانه تغییر می‌کند، بنابراین هر روز باید منتظر یک منو یا یک سوپرایز باشید، در ضمن حتی ممکن است ساعت کار رستوران را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن حتما با رستوران تماس بگیرید.  از بهترین غذاهای این رستوران خوراک کوسه، خوراک صدف، میگو و ماهی مرکب است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱ بعدازظهر تا ۳ بعدازظهر، و از ۸ شب تا ۱۱ شب.

تلفن: ۰۷۶ ۳۵۲۲ ۴۷۶۵

 رستوران خاله

رستوران خاله قشم

رستوران خاله در نزدیکی رستوران قلعه قرار دارد. این‌جا همان جایی است که می‌توانید طعم غذاهای اصیل و خانگی را بچشید، زیرا آشپز این رستوران خانمی از بومیان همین جزیره است که دست به آشپزی برده و غذاهای محلی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این رستوران می‌توانید فلافل، سمبوسه،  کوسه، ماهی مرکب، میکس (ترکیبی از کوسه و میگو)، عنکاس (انکاس) را میل کنید. غذاها به صورت ساندویچ یا سلف سرویس هستند.

ساعت کار: هر شب از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب

رستوران نعیم

رستوران نعیم قشم

اگر هوس میگوی پفکی کردید، رستوران بزرگ و شلوغ نعیم همان جایی است که به دنبالش هستید. رستوران نعیم دارای فضایی گرم و دوستانه بوده و منوی این رستوران شام انواع غذاها مانند مرغ، کباب، استیک، قلیه ماهی (از جمله غذاهای معروف نعیم)، ماهی شیر، میگو، و ماهی کبابی است. سرو غذا به صورت سلف سرویس است. به خاطر باشید که برنج اکثر رستوران‌های قشم هندی است.

تلفن:  ۰۷۶۳۵۲۴۲۴۹۴ – ۰۷۶۳۵۲۴۲۴۸۴

رستوران الوند

رستوران الوند قشم

رستوران الوند در هتل الوند قرار دارد و منوی آن شامل انواع غذاهای دریایی مانند قلیه ماهی، کوسه، میکس دریایی، شیرماهی میگو و ماهی سوخاری و غیره است. در صورت تمایل می‌توانید از بوفه سلف سرویس رستوران نیز استفاده کنید. لازم به یادآوری است که قیمت‌ها در رستوران الوند اندکی بالا هستند. از ویژگی‌های دیگر این رستوران برخورد خوب و مودبانه کارکنان است.

تلفن: ۰۷۶۳۵۲۲۳۰۰۷

رستوران آبشار

رستوران ابشار قشم

رستوران آبشار که از قدیمی‌ترین رستوران‌های قشم به شمار می‌آید، دارای دو شعبه در سطح شهر است. این دو شعبه در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته‌اند. منوی این رستوران شامل انواع غذاها به خصوص غذاهای دریایی است. ماهوی هامور و میگوی سوخاری این رستوران معروف هستند.

ساعت کار: هر روز بجز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد.

یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.

تلفن: ۰۹۳۶۷۱۴۲۷۰۰

فست فود شاورما

برخی هر جای دنیا که باشند از فست‌فود نمی‌توانند بگذرند. شاورما یکی از بهترین فست‌فودهای قشم است که مکان بسیار مناسبی برای طرفداران فست‌فود به شمار می‌آید. این رستوران در کنار سیتی سنتر قرار دارد. البته فست‌فودهای دیگری نیز در قشم وجود دارند از جمله فست‌فود پدر خوب که می‌توانید غذاهای آن را امتحان کنید.

آدرس: بلوار ولیعصر، تقاطع خیابان دریا، جنب مرکز خرید سیتی سنتر

رستوران حاج غفور

رستوران حاج غفور قشم

اگر به دنبال تجربه طعم واقعی قلیه هستید به رستوران حاج غفور سر بزنید، زیرا قلیه این رستوران بسیار معروف است. علاوه بر قلیه می‌توانید میگوی خوشمزه رستوران را نیز امتحان کنید. به یاد داشته باشید که این غذاهای دریایی تند هستند.

آدرس: بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

اگر هنوز رستوران مورد نظر خود را نیافته‌اید، لیست رستوران های قشم را در کجارو ببینید تا با دیگر گزینه‌های خود برای صرف غذایی دلپذیر در قشم آشنا شوید.

 منبع: کجارو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا