دانلود Mekorama بازی معمایی مکوراما

Mekorama یکی از برترین بازی های اندرویدی عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بود ، همچنین این بازی معمایی در پلی استور آمار خیره کننده ای نیز بدست آورده و تاکنون بین ۵ تا ۱۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و جالب است بدانید این بازی جزء برترین بازی های گوگل پلی در سال ۲۰۱۶ نیز قرار گرفته است.

موبنا – در این بازی شما هدایت یک ربات کوچک و با نمک را بر عهده دارید و بایستی به او کمک کنید تا به خانه ی خود باز گردد ، گیم پلی بازی بدین صورت است که شما هر کدام از خانه های مربعی را که لمس نمایید ربات به آنجا می رود ، ولی بازی به این سادگی ها نمی باشد و هرچه به مراحل بالاتر می روید کار شما سخت تر خواهد شد و برای حرکت دادن ربات بایستی تجزیه و تحلیل بیشتری داشته باشید. بازی دارای ۵۰ مرحله می باشد که در هر کدام از این مراحل با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد ، بطور کلی مراحل بازی دارای تنوع بسیار خوبی هستند و برای به پایان بردن مراحل بایستی کارهای مختلفی را انجام دهید بعنوان مثال در برخی مراحل بایستی موانعی را حرکت دهید و یا به رباتی دیگر کمک کنید و یا از دست ربات های بدجنس دیگر فرار کنید.

بیش از ۵ میلیون بار دانلود و کسب امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استور

 Mekorama
Mekorama

دوربین بازی مکوراما بصورت ۳۶۰ درجه است بدین صورت که با لمس صفحه نمایش می توانید دور تا دور  سازه موجود در مرحله را ببینید  ، دوربین بازی در مراحل کمک زیادی به شما می کند و سبب می شود تا یک دید کلی از سازه های موجود در مراحل بدست آورید. بازی Mekorama قسمت دیگری نیز دارد که با استفاده از مصالح و موانع مختلف می توانید سازه ها و مراحل جدیدی را طراحی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.موسیقی و جلوه های صوتی بازی نیز از نقاط قوت آن هستند و احساس خوبی را به مخاطب القا می کند.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Mekorama
  • دسته: Puzzle
  • ورژن: ۱.۱
  • شرکت سازنده: Martin Magni
  • حجم: فایل نصبی: ۵.۱۵ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۲.۳.۳ و بالاتر

تصاویر Mekorama :

دانلود بازی مکوراما:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا