نخستین دوربین ۳۶۰ درجه‌ای جهان با کیفیت ۶۷۲۰ پیکسلی

دوربین دیجیتالی جدید حسگر تصویربرداری سی‌ام‌او‌اِس یک اینچی دارد ۲۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که با کیفیت ۶۷۲۰ در ۳۳۶۰ پیکسل تصویربرداری می‌کند و توجه داشته باشید که این حسگر می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه بچرخد تا تصاویر ۶۷۲۰ پیکسلی را از تمام نقاط پیرامون خود در اختیار داشته باشید.

موبنا – دوربین ۳۶۰ درجه‌ای «تِتا ۳۶۰» ساخت شرکت «ریکو» سال ۲۰۱۳ میلادی معرف شد و آن زمان به واسطه قابلیت‌های فراوان و منحصر به فرد خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. این کمپانی هم اکنون محصول دیگری در این زمینه عرضه کرده است که «تِتا زد۱» نام دارد بی‌تردید نسبت به دوربین‌هایی که تاکنون مشاهده کرده‌اید بسیار متفاوت است.

نخستین دوربین 360 درجه‌ای جهان با کیفیت 6720 پیکسلی

دوربین دیجیتالی «زد۱» در نوع خود یکی از پرچمداران محسوب می‌شود و شرکت سازنده ادعا می‌کند بهترین مدل دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌ای در جهان است. این محصول نه تنها نه تنها به کاربران امکان می‌دهد تصاویر متناسب با یوتیوب را به صورت مستقیم تهیه و منتشر کنند، بلکه می‌تواند تصاویر واقعیت مجازی را نیز تولید کند و امکان مشاهده ویدیوهای سه‌بعدی برای هدست‌های هوشمند را فراهم آورد.

دوربین دیجیتالی جدید حسگر تصویربرداری سی‌ام‌او‌اِس یک اینچی دارد ۲۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که با کیفیت ۶۷۲۰ در ۳۳۶۰ پیکسل تصویربرداری می‌کند و توجه داشته باشید که این حسگر می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه بچرخد تا تصاویر ۶۷۲۰ پیکسلی را از تمام نقاط پیرامون خود در اختیار داشته باشید. این دوربین همچنین قادر است با کیفیت ۴ هزار پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تصاویر ویدیویی ۳۶۰ درجه را نیز تولید کند و برای آن یک سه پایه ویژه در نظر گرفته شده است تا روی زمین ثابت بماند و هیچ گونه لرزش در ویدیوهای شما ایجاد نشود.

نخستین دوربین 360 درجه‌ای جهان با کیفیت 6720 پیکسلی

برای این محصول قابلیت عکاس برداری با کیفیت JPEG نیز در نظر گرفته شده است و البته بر آن شما به فرمت RAW هم دسترسی خواهید داشت. این دستگاه حافظه داخلی ۱۹ گیگابایتی را شامل می‌شود و شما در بخش تنظیمات آن می‌توانید به ۱۹ حالت مختلف برای عکاسی و فیلمبرداری دسترسی داشته باشید.

کاربران همچنین این امکان را در اختیار خواهند داشت روی نمایشگر کوچک دستگاه به حالتعکاسی، میزان حساسیت ISO، عمر باتری و … دسترسی داشته باشند. نمایشگر اواِل‌ای‌دی این دستگاه ۰.۹۳ اینچی است که روی بدنه آن کار گذشته شده است. زمانی که قصد دارید با این محصول تصاویر ویدیویی ۳۶۰ درجه‌ای تهیه کنید یک میکروفون چهار کاناله در این دستگاه به صورت فعال مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کیفیت صوتی مورد نظر شما هم در بهترین حالت ممکن باشد.

نخستین دوربین 360 درجه‌ای جهان با کیفیت 6720 پیکسلی

دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه‌ای «زد۱»  به سیستم عامل اندروید مجهز شده است و بر این اساس شما این امکان را خواهید داشت تا بتوانید با به‌روزرسانی پلتفرم مذکور، پس از گذشت مدتی حالت‌های بیشتر عکاسی و فیلمبرداری را هم در اختیار داشته باشید. این دوربین دیجیتالی از ماه آینده وارد بازار می‌شود و البته این امکان برای شما در نظر گرفته شده است تا به صورت دستی با آن عکاسی و فیلمبرداری کنید. از دیگر قابلیت هایی که در بهترین دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه‌ای جهان به کار گرفته شده است می‌توان به فناوری ارتباطی بلوتوث ۴.۲، گیرنده بی‌سیم وای-فای ۸۰۲.۱۱، باتری لیتیوم-یونی و … اشاره کرد. زمانی که باتری دستگاه به صورت کامل شارژ شده است به کمک آن می‌توانید ۳۰۰ عکس تهیه کنید یا اینکه ۶۰ دقیقه تصویر ویدیویی را با آن ضبط کنید.

کاربرانی که پایان هفته جاری برای نمایشگاه «سی‌پی+ ۲۰۱۹» به ژاپن می‌روند این امکان را خواهند داشت تا این دوربین دیجیتالی را از نزدیک مشاهده کنند. شرکت سازنده اعلام کرده است که این دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه‌ای را به قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا