از تغییر مدیرعامل اپراتور زرد تا بازداشت سفیر سابق آفریقای جنوبی

به‌دنبال دستگیری سفیر سابق آفریقای جنوبی در ایران به اتهام رشوه‌گیری در پرونده ایرانسل و هم‌زمان با اخراج مدیرعامل و چهار مدیر ارشد ام.تی.ان در اوگاندا، سیگنال‌های برکناری مدیرعامل اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل هم قوی‌تر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود؛ به‌خصوص حالا که پس از سال‌ها، هیات مدیره این شرکت چند ملیتی شاهد حضور افراد جدیدی است. جزییات بیشتر درباره تغییر و تحولات ا‍پراتور دوم را می‌توانید در این شماره از مجله تلفن همراه بخوانید.

موبنا – موضوع دیگری که در این شماره درباره آن نوشته‌ایم، سرویس‌های پرداخت آنلاین است. از امکانات جدید سرویس تاپ می‌توان به خرید بلیت اتوبوس و قطار همچنین گسترش شبکه کارت به کارت بینبانکی، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و پارسی کارت اشاره کرد.
** کم توجهی در همراهی با تحولات ناشی از انقلاب بلاک‌چین می‌تواند در آینده نه چندان دور، صنعت بانکی را از فرصت‌های سودآور و ورود به مدل‌های کسبوکار نوین محروم سازد. پژوهشکده بانک مرکزی امسال «انقلاب بلاکچین» را به عنوان موضوع اصلی مباحث هشتمین همایش سالانه «بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت» انتخاب کرده است. مفهوم امروزی آن، غالبا با پیشرفت در ارتباط بوده و نشان‌دهنده‌ی گسستن از گذشته به‌منظور یافتن چشماندازی نو برای آینده در قالب اهداف و آرمان‌های مشخص است.
** در بخش نقد و بررسی‌های ماهنامه تلفن‌همراه هم به گوشی‌های جدید بازار و فناوری‌های نوین این حوزه در دنیا پرداخته‌ایم.
** در بخش حوادث این شماره هم می‌توانید مهم‌ترین اخبار و رویدادهای حوادثی یک ماه اخیر را مطالعه کنید.

** ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

از تغییر مدیرعامل اپراتور زرد تا بازداشت سفیر سابق آفریقای جنوبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا