لپ تاپ های لنوو از محتوای نمایشگر محافظت می کنند

« لنوو» از چند لپ تاپ میان رده با ویژگیهای نوین و یک مانیتور مناسب سفر رونمایی کرد. این لپ تاپ ها مجهز به فناوری هستند که اجازه نمی دهد افراد دیگر محتوای نمایشگر فرد را بدون اجازه ببینند.

موبنا – شرکت« لنوو» در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ میلادی در بارسلونا از چند لپ تاپ سری Thinkpad Xو سری T رونمایی کرد. علاوه بر آن این شرکت دو نوت بوک ارزان قیمت برای شرکت ها و یک مانیتور ThinkVision با پورت USB C رونمایی کرد که برای سفر مناسب است.
بیشتر این دستگاه ها میان رده هستند اما لنوو ویژگی های لپ تاپ های رده بالا را به آنها افزوده است. به عنوان مثال لپ تاپ های T590و T 490s، T490 ، X390 Yoga، ThinkPad X390 نمایشگرهای HDR و کم مصرف دارند. همچنین مجهز به فناوری wifi6 هستند. از سوی دیگر این دستگاه ها مجهز به فناوری حفاظت از نمایشگر PrivacyGuard هستند.
PrivacyGuardبا استفاده از دوربینی که بالای نمایشگر نصب شده، حرکات چشمان فرد را رصد می کند و هنگامیکه متوجه نگاه او به لپ تاپ شود، اطراف کاربر را برای وجود افرادی رصد می کنند که از پشت سر او به نمایشگر خیره شده اند.
به عبارت دقیق هنگامیکه فردی پشت سر کاربر و در زاویه ۶۷ درجه پشت سر او باشد، روی نمایشگر سمبلی ظاهر می شود.
از سوی دیگر این شرکت از مانیتور موبایل ThikVision نیز رونمایی کرده که در حقیقت یک نمایشگر ۱۴ اینچی با پورت یو اس بی سی است که کاربر می تواند آن را همراه خود به سفر ببرد. این دستگاه بسیار سبک و نازک است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا