بسترهای توسعه کارآفرینی برای استارتاپ ها در اردبیل فراهم است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به ایجاد بسترهای کارآفرینی گفت: بسترهای توسعه کارآفرینی برای استارتاپ ها در استان اردبیل برای حوزه ICT فراهم شده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در همایش بزرگ فناوری اطلاعات و اقتصاد اشتراکی، ضمن تشریح اهداف برگزاری این همایش بزرگ، گفت: بسترهای لازم برای توسعه کارآفرینی، شکوفایی و خلق ثروت برای فعالین حوزه ICT بویژه استارتاپ ها در این استان فراهم شده است و استارتاپ ها می توانند به خوبی فضای کسب و کار خود را توسعه دهند.

وی با اشاره بر اینکه کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات به آسانی و با هزینه های اندک ایجاد می شود و دامنه وسیعی را به خود اختصاص می دهد تصریح کرد: استفاده از توان استارتاپ ها برای بهبود فضای کسب و کار تعیین‌ کننده وضعیت اقتصادی هر کشوری به شمار می رود که هر چه این فضا شفاف‌تر و رقابتی‌تری باشد، سریع تر به طرف رونق اقتصادی پیش می رویم.

مدیرکل ICT استان ادامه داد: ایجاد زمینه برای رشد شتاب دهنده ها و استارتاپ ها، کاهش زمان و هزینه های مرتبط با راه اندازی و فعالیت استارتاپ ها، تدوین نقشه راه جامع و مناسب، راه اندازی سازوکار بهره برداری از ایده های جوانان خلاق ، از جمله اقدام های ضروری برای بهبود اکوسیستم استارتاپی به شمار می رود که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل به خوبی توانسته است با تسهیلگری در فرایند ایجاد، رشد و توسعه استارتاپ های حوزه ICT زمینه رابرای فعالیت این استارتاپ ها مهیا کند.

در ادامه این همایش بزرگ، اهداف و برنامه های شتابدهنده استانی جاویدان معرفی و از استارتاپهای پلازا ،رنت آپ و بیونا رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا