تجمیع دکل های مخابراتی مجاور هم از ضروریات است

در جلسه ای با حضور مدیر کل ICT استان همدان، مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران شرکت های ارتباطی استان مشکلات اپراتورهای ارتباطی در خصوص دکل های مخابراتی با شهرداری همدان بررسی شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به دغدغه ­ی شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان در سیما و منظر شهری و برای آرامش بصری شهروندان گفت: تجمیع دکل های مخابراتی مجاور یکدیگر از ضروریات و یکی از برنامه های این اداره کل است.

مدیرکلICT استان با تقدیر از موارد اجرا شده تجمیع دکل ها در شهر همدان، گفت: دکل­ های جدید باید قابلیت نصب تجهیزات سه اپراتور را دارا باشند.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که شهرداری در حفظ ارتقا و توسعه شبکه ­های ارتباطی به وجود آورده است؛ مکاتبه و رایزنی با مسئولین استانی و تبیین مشکلات فعلی و اعلام آثار و تبعات اجتماعی مترتب بر جمع آوری دکل های مخابراتی و نارضایتی شهروندان وظیفه اعضای کارگروه است.

در پایان جلسه ساکی خواستار تدوین و پیشنهاد برنامه ساماندهی دکل ها و ارسال به شهرداری و عقد تفاهم نامه را از تمامی اعضای حاضر در جلسه شد و از مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب، بررسی و اعلام نقاطی که دکل­های مخابراتی در مجاورت یکدیگر قرار دارند و قابل تجمیع هستند را خواستار شد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا