معرفی و دانلود بازی پازل The Sequence 2

The Sequence 2 از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک پازل می باشد که مورد توجه بسیاری از کاربران پلی استور قرار گرفته است ، این بازی پازل موفق شده است در این سایت نمره بسیار خوب ۴.۹ از ۵ را کسب کرده است و بیش از هزار بار دانلود گردیده است.

موبنا – این بازی که دارای گیم پلی چالشی می باشد می تواند علاقمندان به بازی های معمایی و مبتنی بر ریاضی را تا مدت ها سرگرم نماید. در ابتدای ورود به بازی ، نحوه انجام آن به شما آموزش داده می شود ، زیرا مکانیزم گیم پلی بازی به گونه ای طراحی شده است که برای شما تازگی دارد. شما در طول بازی بایستی المان ها مشخصی را به جایگاه خودشان برسانید ، البته برای رساندن این المان ها به جایگاه شان کار ساده ای در پیش رو ندارید و با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد و تنها می توانید از ابزاری که در اختیار دارید استفاده نمایید.

The Sequence 2
The Sequence 2

بطور کلی هدف شما در این بازی رساندن توپ های مختلف به جایگاه اصی شان با استفاده از ابزارهای گوناگون می باشد ، در ابتدا این روند برای شما ممکن است ساده بنظر برسد ولی با پیشرفت در مراحل بازی و بزرگتر شدن محیط ها و لفزایش تعداد توپ ها متوجه خواهید شد که کار ساده ای پیش رو ندارید.بازی دارای مراحل متعددی می باشد که شما می توانید هر کدام از مراحل بازی را به چندین روش مختلف به پایان برسانید ، هر چقدر که بتوانید روش های جدیدی را برای به پایان رساندن مراحل پیدا کنید می توانید در لیدبردهای جهانی رتبه ی بهتری را کسب نمایید. گرافیک بازی از نقاط قوت آن می باشد ، سازندگان در طراحی محیط ها و ابزارهای بازی از رنگ های متنوع و جذابی استفاده کرده اند که سبب می شود بازی هیجان انگیزتر از قبل شود.

تصاویر بازی The Sequence 2 :

دانلود بازی The Sequence 2 :

معرفی و دانلود بازی پازل The Sequence 2

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا