معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن‌های ماشین حساب اندروید

در این مقاله بهترین برنامه های ماشین حساب را برای استفاده های روزمره و یا حرفه ای، معرفی می کنیم و در کنار ذکر ویژگی ها و مزیت های هر یک؛ جدید ترین نسخه از هر کدام را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم.

موبنا – فرقی ندارد که شما یک دانش آموز، دانشجو و یا یک کارمند ساده باشید؛ داشتن یک ماشین حساب متناسب با استفاده‌تان بسیار سودمند خواهد بود. بدیهی است که با ظهور اسمارتفون ها، بسیاری از ابزار های پر کاربرد جایگزین این دستگاه های محبوب شده اند که ماشین حساب ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تمامی دیوایس های هوشمندی که امروزه در دست جهانیان قرار دارد، مجهز به یک اپلیکیشن ماشین حساب هستند که غالبا محدودیت های فراوانی دارند و نمی توانند برای اکثریت مناسب باشند. امروز قصد داریم شما را با پنج نرم افزار ماشین حساب آشنا کرده و با ذکر خصوصیات و ویژگی های بارز هر یک در انتخاب‌‎‌ بهترین گزینه ممکن یاری‌تان نماییم. در این مجموعه پنج تایی و گلچین شده می توانید ماشین حساب های قابل سفارشی سازی، مهندسی و حتی ماشین حساب هایی که می توانند دست‌خط را نیز شناسایی کنند، مشاهده کنید.

RealCalc

RealCalc

یک اپلیکیشن محبوب با رابط کاربری استاندارد و زیبا که از ویژگی های سفارشی سازی و قابلیت های متنوعی برخوردار است. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که قالب نمایشی کاراکتر ها را بسته به سلیقه شخصی تغییر دهید. همچنین می توانید برنامه را به حالت تمام صفحه اجرا کنید و حتی حالت جبری و یا RPN را برای محاسبات خود انتخاب کنید.

 

RealCalc

شایان ذکر است که اپلیکیشن RealCalc یک نسخه پولی به نام RealCalc Plus دارد که از قابلیت های سفارشی سازی بیشتر و یک ویجت مخصوص برای هوم اسکرین برخوردار است.

تصاویر RealCalc :

دانلود نرم افزار RealCalc :

download-bazar

MyScript

MyScript

این ماشین حساب منحصر به فرد و بسیار کاربردی با داشتن قابلیت تشخیص دست‌خط می تواند بهترین گزینه ممکن برای دانش آموزان دبیرستانی و کاربران تبلت ها باشد. MyScript قادر است برای محاسبات روزمره و معمولی و همچنین برای حل معادلات ریاضی ساده، بهترین تجربه ممکن را برای کاربران به ارمغان آورد.

MyScript

ویژگی دیگری که جذابیت این اپلیکیشن را دو‌چندان کرده است رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند آن است. مراحل محاسبه معادلات و عبارت های مختلف تنها به سادگی نوشتن و کشیدن یک علامت سوال برای دریافت جواب خلاصه شده است.

تصاویر MyScript :

دانلود نرم افزار MyScript :

download-bazar

HiPER

HiPER

ماشین حساب HiPER، دانشجویان و افرادی که نیاز به امکانات پیشرفته و کاملِ محاسباتی دارند را سوژه کار خود قرار داده است. این نرم افزار درست نقطه مقابل ماشین حساب های ساده و روزمره است که با وجود توابع محاسباتی تکمیلی و آپشن های سفارشی سازی بسیار زیاد، بعید است از پس هیچ محاسبه مهندسی‌ای بر نیاید! تم ها و حالت های نمایشی متنوع برای سفارشی سازی ظاهر ماشین حساب مهندسی شما وجود دارند، علاوه بر این با استفاده از کلیپ بورد داخلی برنامه می توانید المان هایی که کپی شده اند و یا قرار است paste شوند را ببینید.

HiPER

HiPER

بعد از نصب برنامه؛ ۱۴ روز مهلت استفاده از نسخه پولی آن به شما تعلق می گیرد که دارای قابلیت هایی همچون expression mode است.

تصاویر HiPER :

دانلود نرم افزار HiPER :

ZenUI Calculator

ZenUI Calculator

ماشین حساب ساده ای است که می تواند پایه ای ترین محاسبات را انجام دهد. همانطور که از اسم این نرم افزار بر می آید؛ کمپانی ایسوس سازنده این اپلیکیشن است و به واسطه وجود یک مبدل کاربردی می تواند برای استفاده های عمومی و روزمره مناسب باشد. مبدل مذکور می تواند واحد های مختلف و البته واحد های ارزی را تبدیل کند. ایده همه منظوره بودن این ابزار؛ جذابیت مطلق را برای یک ماشین حساب روزمره به آرمغان آورده است. فقط کافی است منو سمت چپ را بیرون کشیده و امکانات مختلف را انتخاب کنید.

ZenUI Calculator

تصاویر ZenUI Calculator :

دانلود نرم افزار ZenUI Calculator :

Scientific Calculator Free

Scientific Calculator Free

آخرین مورد از ماشین حساب های منتخب این مقاله؛ یک ماشین حساب مهندسی دیگر است که قابلیت ویژه ای در خود جای داده است. شما قادر هستید تنها با یک لمس، بین حالت ها محاسبه ای مختلف سویچ کنید که حالت های معادله ای و نموداری را شامل می شود. و اما آنچه که این ماشین حساب را متمایز ساخته است؛ امکان رسم پیچیده ترین نمودار های ریاضی است.

Scientific Calculator Free

تصاویر Scientific Calculator Free :

دانلود نرم افزار Scientific Calculator Free :

download-bazar

آیا نرم افزار های معرفی شده را مفید ارزیابی می کنید؟ کدام یک از قابلیت های معرفی شده در این نرم افزار ها را کاربردی تر تلقی می کنید؟ لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود محروم نسازید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا