طرح کارورزی در حوزه ICT با همکاری بخش خصوصی اجرا می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت کارورزی فارغ التحصیلان جویای کار با همکاری ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه و شرکت های بخش خصوصی حوزه ICT بعنوان پذیرنده در استان تهران اجرا می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه یکی از راههای مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی برای توسعه اشتغال اجرای طرح کارورزی است، گفت این طرح در استان تهران با همکاری ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای و شرکت های بخش خصوصی حوزه ICT بعنوان پذیرنده عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح هیچ گونه بار مالی برای شرکت های بخش خصوصی ندارد و کلیه هزینه ها توسط دولت تامین می شود،

رضایی مدت دوره کارورزی را شش ماه عنوان کرد و افزود در این مدت شخص کارورز توسط دولت بیمه و ماهانه مبلغ سه میلیون ریال بعنوان کمک هزینه دریافت می‌کند و شرکت پذیرنده هیچ مسئولیتی در قبال بیمه و کارمزد کارورز ندارد.

وی افزود: پس از این مدت از طرف سازمان فنی و حرفه ای گواهی مهارت به کارورز اعطا و هر شرکتی که کارورزان را استخدام کند به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرکا معاف است.

رضایی از شرکت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در این طرح ملی مشارکت جدی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا