گزارش بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شرکت لیزینگ کارآفرین

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین از شرکت لیزینگ این بانک بازدید کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر در راستای بازدیدهای ادواری، با مدیرعامل و همکاران شرکت لیزینگ کارآفرین دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش تهرانفر که در این بازدید خورسندی معاون امور ارزی و بین‌المللی بانک کارآفرین و نایب رئیس هیات مدیره شرکت لیزینگ کارآفرین وی را همراهی می‌کرد، با محمد سبزوی مدیرعامل و همچنین کارکنان شرکت لیزینگ دیدار کرد.
در این بازدید تهرانفر با اشاره به الزامات پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی در سیستم بانکی اظهار داشت: این استانداردها قابلیت تسری به کلیه شرکت‌های زیرمجموعه بانک را دارند و استفاده از آنها به عنوان یک الگو برای تدوین و پیاده‌‌سازی استراتژی‌ها و تاکتیک‌های شرکت لیزینگ، باید یک فرصت قلمداد شود.
وی در ادامه بیان کرد: موضوع افزایش سرمایه مدنظر شرکت، با توجه به منافع آن برای لیزینگ و بانک کارآفرین پذیرفته شده است.
در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت لیزینگ کارآفرین گزارشی مشتمل بر تاریخچه و عملکرد شرکت در سال جاری، و روش‌های اعتبارسنجی مشتریان ارائه داد و گفت: مقایسه عملکرد شرکت با بودجه در سال ۱۳۹۷، نشان‌دهنده تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه است. همچنین میزان سود خالص ۸ ماهه اول سال جاری پس از کسر ۱۵ میلیارد ریال ذخایر سنواتی، بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال بوده است.
وی همچنین تصریح کرد: در ۸ ماه اول سال ۱۳۹۷، بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از مطالبات معوق و مشکوک‌الوصول سنواتی که از سال ۱۳۹۲ معوق بوده‌اند، وصول شده‌اند. سبزوی در ادامه برنامه‌های آتی شرکت لیزینگ کارآفرین را برشمرد و گفت: توسعه بازار، بازایابی و فروش با استفاده از فرصت‌های موجود و بر اساس تئوری اقیانوس آبی، از برنامه‌های ما برای سال آینده است که با جدیت دنبال خواهد شد.
در پایان این بازدید خورسندی و سبزوی از حمید تهرانفر جهت حضور در شرکت لیزینگ قدردانی کرده و این بازدیدها را مایه دلگرمی کارکنان دانستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا