معرفی و دانلود بازی بتل رویال Rocket Royale

Rocket Royale یکی از بازی های جالب و محبوب اندرویدی در سبک بتل رویال می باشد که توانسته طرفداران زیادی را برای خود در پلی استور بدست آورد بطوریکه تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در این سایت دانلود شده است و موفق به کسب امتیاز خوب ۴.۱ از ۵ نیز شده است.

موبنا – این بازی بتل رویال در گیم پلی و شکل و شمایل محیط ها ، شباهت زیادی به بازی محبوب Fortnite دارد.

Rocket Royale
Rocket Royale

گیم پلی بازی همانند سایر بازی های بتل رویال می باشد که در این میان از شباهت بیشتری به بازی فورتنایت دارد ( استفاده از کلنگ برای جمع آوری مصالح ، آیتم های موجود در نقشه بازی و …) ، البته هدف کلی شما در این بازی با سایر بازی ها متفاوت است بطوریکه در این بازی ، هدف شما ساخت یک راکت برای فرار از جزیره می باشد ، مواد ساخت راکت بصورت شهاب سنگ از آسمان فرود می آیند که بایستی با بدست آوردن آن ها و سرهم کردنشان یک راکت بزرگ را بسازید و به وسیله ی آن از جزیره فرار کنید ، اولین بازیکنی که از بین ۲۲ بازیکن حاضر در نقشه به این راکت دست پیدا کند ، برنده بازی خواهد بود.

Rocket Royale
Rocket Royale

یکی از نقاط ضعف بازی و شاید بتوان گفت بزرگترین نقطه ضعف بازی ، سیستم تیراندازی آن می باشد که به سختی می توانید به سمت دشمنان خود در بازی شلیک نمایید. همچنین گرافیک بازی و طراحی محیط ها از کیفیت نه چندان زیادی برخوردار است که با توجه به حجم نه چندان زیاد آن می توان آن را قابل قبول به شمار آورد. همچنین یکی از عوامل دیگری که می تواند در طول بازی برای شما آزار دهنده باشد عدم وجود موسیقی در بازی می باشد که به نوعی می تواند از هیجان بازی بکاهد.

توجه: برای انجام این بازی بایستی از نرم افزارهای تغییر IP استفاده نمایید.

تصاویر بازی Rocket Royale :

دانلود بازی Rocket Royale :

دانلود بازی Rocket Royale نسخه معمولی

دانلود بازی Rocket Royale نسخه مود شده

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا