خرید بلیط پروازهای رفت و برگشت شاهرود-کیش ممکن شد

هواپیمایی کیش ایر پروازهای جدیدی در مسیر شاهرود-کیش و برعکس را برقرار کرد. به این ترتیب مسافران شاهرودی به مقصد جزیره کیش می‌توانند به صورت مستقیم و با استفاده از ایرلاین کیش ایر به این جزیره زیبا سفر کنند.

این امکان از تاریخ ۱۲ بهمن ماه فراهم شده و مسافران شاهرودی می‌توانند به همان راحتی که با ایرلاین‌های دیگر، بلیط هواپیما مشهد، شیراز و… را خریداری می‌کنند، برای خرید بلیط هواپیما کیش از طریق وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا اقدام کنند.

نکته قابل توجه این است که مسافران جزیره کیش از مبداء شاهرود در حال حاضر تنها در روزهای سه شنبه و جمعه می‌توانند با ایرلاین کیش ایر به این جزیره زیبا سفر کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، این اقدام در پی تقویت ناوگان این شرکت و در راستای سیاست‌های سازمان منطقه آزاد کیش، مبنی بر لزوم تقویت صنعت گردشگری در جزیره کیش و جذب گردشگر بیشتر در این جزیره مرجانی وهمچنین با توجه به تقاضای مسافران صورت گرفته است.

در حال حاضرشما می‌توانید بلیط چارتری یا سیستمی سفر به جزیره‌ی زیبای کیش را از طریق وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا خریداری و هزینه آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. همچنین در صورتی که سفرتان به هر دلیلی لغو شد از امکان استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط هواپیما بهره‌مند می‌شوید. در صورت بروز هر سوالی نیز می‌توانید با تیم ۲۴۷ نفره پشتیبانی علی بابا که به صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما هستند، تماس بگیرید.

پس اگر قصد سفر به کیش، مشهد یا هر شهر دیگری را دارید به علی بابا مراجعه کنید و تجربه‌ای شایسته از سفر برای خود خلق کنید.

علاوه بر این اگر قصد سفر به شهر پرسفر مشهد را دارید، می‌توانید به صورت آنلاین بلیط هواپیما تهران-مشهد را از علی بابا خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا